Mi-am făcut și eu, odată la 1000 de ani, timp pentru o vizită mică pe la cinema. ;-;
Și cum demult nu se mai merge la film cu părintele, tre' să te întâlnești cu prietenii și să hotărâți voi totul și...iese harababură. Cel puțin asta a fost în sâmbăta asta, petrecută de mine și frendul meu.
Iar de aici ignorați numele colegilor.
Ca niște tâmpi ce suntem, am ales (a trebuit) filmul "Trolii" because nu mai era niciunul bun, iar niște colegi de-ai noștri (Pavel, unul care pare de vreo 9 ani, care pe deasupra cred că o fi și gay ;;;-;;; ; Andrei, unul care nu are nicio problemă, doar că se dă cu o tonă de parfum și în final o fată, doar că Ioana, fantoma băilor ;-;) au ținut neapărat să ne invite la porcheria aia și să mergem acolo. Și a fost super! Pentru început, eram 5 persoane, copchii "duri" și am fost toți întrebați dacă nu suntem cam mici pentru asta.
Eu: *mă uit la Pavel* 😐
Pavel: Eh, haide, nu-i așa rău! :3
Eu: *respirație zgomotoasă* DATA VIITOARE EU ALEG FILMUL.
Pavel: Tu ai fi ales ceva horror, mie nu îmi plac filmele horror! Au sânge...și...monștri! *lăkrimează*
După ce am intrat în sală, ne-am căutat locurile, iar când să ne așezăm, TU, A_Lonely_Cat, DRAGA MEA, ai scăpat ditamai punga de popcorn în capul unei fetițe care începuse să urle. .-. Iar biata pungă a căzut jos și nu a mai fost văzută vreodată. Și apoi eu am fost nevoită să ies din sală și să aduc alta. Și când am ajuns să iau punga, mi-am dat seama că banii erau la Ioana. Apoi am venit din nou în sală, m-am împiedicat, am ajuns pe alt rând, s-au închis luminile, i-am găsit cu greu pe ceilalți, am ajuns la Ioana și i-am cerut banii, n-a înțeles ce i-am zis, am mai țipat de 50 de ori, a înțeles și mi-a dat banii, am fugit afară, am luat punga, am ajuns a treia oară în sală, filmul începuse deja, am trântit punga pe un scaun și în final m-am așezat.
Amina: ^^'
Eu: -_-#
Nu stau să povestesc filmul, pentru că nu a fost prea interesant, însă la o parte când tatăl reginei trolilor (zici că am 5 ani) a fost capturat de nu știu cine, Pavel a început să plângă.
Eu: 😐😐😐
Pavel: *își șterge lacrimile*
Eu: Nu pot să cred...*iau paharul de suc în mână și îl vărs pe pantaloni*
Eu: *auzindu-se în toată sala* FUUUUUUUUUUUU-
Amina: °_°
Eu: *oftez* E scuze moi. *plec la baie*
Când m-am întors, n-am mai înțeles nimic, de parcă lipsisem 50 de ani. Iar Andrei ăla a luat din cine știe unde o sticluță de parfum și a început să dea prin aer, peste tot. Și am început să tușesc ca o nebună. Parfumul ajunsese și în mâncare, iar din momentul acela n-am mai mâncat nimic, chiar dacă nici jumătatea filmului nu se terminase.
După o groază de timp, eu și Amina am adormit. ;-; Andrei a început să se uite pe telefon, deci numai Pavel și Ioana se mai uitau. ȘI CUM SĂ NU, S-A TRÂNTIT UȘA ȘI A VENIT UN POLIȚAI MIROBOLANT ȘI MI-A VĂZUT COLEGUL ȘI MAI MIROBOLANT CĂ SE UITA PE TELEFONUL ĂLA MIROBOLANT ȘI A VENIT ÎNTR-UN MERS MIROBOLANT CĂTRE NOI, ȘI NE-A URLAT MIROBOLANT ÎN URECHILE NOASTRE MIROBOLANTE CĂ DE CE FACEM ASTA, NOI DOUĂ NE-AM TREZIT DIN SOMNUL MIROBOLANT, ȘI ERA SĂ NE DEA PE TOȚI AFARĂ ȘI NE-A CONFISCAT TOATE TELEFOANELE MIROBOLANTE ȘI A FOST MIROBOLANT DE MIROBOLANT.
La finalul filmului, am avut nevoie la toaletă, iar Ioana a bătut cu pumnii în ușă să deschid. Aproape că a spart-o. ;;-;; IAR DUPĂ ASTA, AM IEȘIT DIN HOLUL ĂLA, AM AJUNS ÎN MAGAZIN ȘI NICIUNU' DIN NOI NU ȘI-A AMINTIT DE TELEFOANE ȘI TOT EU A TREBUIT SĂ LE IAU ÎNAPOI, IAR CÂND M-AM ÎNTORS, MAI ERA DOAR AMINA. DECI NE-AM PETRECUT 100 DE ANI DIN VIAȚĂ SĂ NE GĂSIM COLEGII CARE ERAU LA UN FUCKING MAGAZIN DE SUVENIRURI ÎN CARE ERA ȘI DIRIGINTA CARE NE-A ȚINUT ȘI EA DE VORBĂ. Ca să nu mai zic că pe drumul de întoarcere, în mașină, lui Pavelino ăsta i s-a făcut rău și a vomitat din motive nedeslușite pe picioarele noastre, iar acum scriu din taxi (după ce am stat să curățăm (T_T) ).Oricum...^^ Voi cum vă petreceți o după-amiază obișnuită la film?
CITEȘTI
My shity life
Não Ficção#1 în Non-Ficțiune- 30.12.2016 :""""""""""""""""""""""""""""""""""D