În urmă cu vreo 2 ani, mi se făcuse și mie rău de la nu știu ce la ora de sport, așa că am fost nevoită să mă duc la cabinetul medical, împreună cu două colege. Nu prea îmi plăcea mie acolo, because era mereu o atmosferă sinistră și medicul ăla cred că era și pedofil/criminal, dar în fine. ;-; Ajunse toate trei acolo, am intrat prima oară într-o cămăruță mai mică (,) cu două uși. Una te ducea în cabinet, iar ailaltă...habar n-am, dar ideea este că erau două. Ușa de la cabinet nu mergea, deci se pare că nu era nimeni acolo, așa că una din colege a vrut să o încerce pe cealaltă. Când a pus mâna pe clanță, imediat s-a deschis ușa cabinetului și a ieșit ăla, urlând să nu intre acolo.
Colega X: ;-;
Medicul: *tușește* Adică, intrați în cabinet, vă rog, nu aveți voie acolo. ;-;
Eu: ;-;
Colega Y: ;-;-;-;
Nici nu am mai avut curajul să întrebăm de ce nu am putut deschide noi ușa, ci am intrat speriate. Exact cum mă așteptam: la radio era o melodie dubioasă de pian, draperiile erau trase, iar înăuntru era foarte frig. Nu ne-am mai simțit niciodată așa și nici nu știam ce să îi zicem. Am încercat cu chiu, cu vai să îi explic că mă simt rău. S-a așezat la birou și a luat un cuțit în mână. ;-;
Colega Y: Mă...mă scuzați...la ce aveți nevoie de *tuse* cuțit *tuse*?
Medicul: Pentru nimic, doar că îmi place să *dă din greșeală cu (,) cotul într-o vază care cade și se sparge pe jos* !-!
Eu: Cred...că mi-a trecut...
Și la asta credeam că o să zică totuși ceva, dar au fost 2 minute pline de tăcere, în care nimeni nu a mai mișcat.
Eu: *mă dau jos de pe banchetă*
Celelalte două colege: *coboară și ele*
Și am ieșit toate trei din cabinet, ușurel, ușurel. Când am ajuns din nou în cămăruță aia, ne-am holbat puțin la ușa alăturată. Dar ca să fie un peisaj pefect, din partea opusă a ei (adică din spatele ușii ;-;), s-a auzit o voce care a spus "LA CE NAIBII VĂ UITAȚI?". Atunci am spart (la figurat :'[ ) ușa și am fugit toate în sala de sport.
Acum se pare că medicul ăla a fost înlocuit. :T
CITEȘTI
My shity life
No Ficción#1 în Non-Ficțiune- 30.12.2016 :""""""""""""""""""""""""""""""""""D