50 tekenen van de Dag Des Oordeel

307 37 5
                                    


Voorbij:
1. Het verdelen van de Maan.
2. De dood van Prophet Muhammad, kan Allah hem zegenen en hem vrede verlenen.
3. Een vorm van dood die duizenden Moslims zal doden. (Begrepen om naar de plaag van Amwas tijdens caliphate van ' Umar ibn al-khattab te verwijzen.)
4. Het belangrijke vechten in Madinah (die wordt begrepen om naar de slag van al-harrah tijdens caliphate van Yazid, 63 AH te verwijzen).
5. De Moslimverovering van Jeruzalem.

6. De Moslimverovering van Constantinopel.
7. Twee grote groepen Moslims zullen in oorlog vechten.
8. Een oorlog tussen de Moslims en roodachtige mensen met kleine ogen, die sandals dragen die van haar gemaakt wordt (dat wordt begrepen om naar de Mongoolse Tatar invasie van het Islamitische land te verwijzen.)
9. Een vredesovereenkomst tussen de Moslims en de niet-moslims van het gele ras (Chinees, Mongols, enz.)
10. Dertig (dajjal) impostors zullen verschijnen, elk die is hij prophet denkt.

Heden:
11
. De naakte, berooide, blootvoetse herders zullen in de bouw van lange gebouwen concurreren.
12. De slaaf-vrouw zal geboorte aan haar meester of maitresse geven.
13. Een proef (fitnah) die elk Arabisch huishouden zal ingaan.
14. De kennis zal worden weggehaald (door de dood van mensen van kennis), en de onwetendheid zal heersen.
15. De wijn (bedwelmende middelen, alcohol) zal in grote hoeveelheden worden gedronken.

16. De onwettige seksuele betrekkingen zullen wijdverspreid worden.
17. De aardbevingen zullen stijgen.
18. De keer zal sneller overgaan.
19. (Fitan) tribulations zullen heersen.
20. Het bloedvergieten zal stijgen.

21. Een mens zal door het graf van een andere en wens overgaan hij in de plaats van de laatstgenoemden was.
22. De betrouwbaarheid zal worden verloren, d.w.z. wanneer het gezag wordt gegeven aan hen die het niet verdienen.
23. De mensen zullen zich voor gebed verzamelen, maar zullen imam niet kunnen vinden om hen te leiden.

Toekomst:
24
. Het aantal mannen zal dalen, terwijl het aantal vrouwen zal stijgen, tot voor de elke mens daar is 50 vrouwen verminderen.
25. De Eufraat zal een schat van goud openbaren, en velen zullen vechtend over het sterven, elke één die hoopt te zijn wie de schat bereikt.
26. De Romeinen (Europeanen) zullen aan een plaats genoemd A'maq of Wabiq komen, en een leger van de beste mensen zal vooruit van Madinah hen gaan onder ogen zien.
27. De Moslimverovering van Rome.
28. Mahdi (geleide) zal, lijken en zal Imam van de Moslims zijn.
29. Jesus-Christus zal in Damascus, dalen en zal achter Mahdi bidden.
30. Jesus zal het kruis breken en zal de varkens, d.w.z. doden het valse christendom vernietigen.

31. Antichrist (al-dajjal al -al-masih, valse Christus) zal, met al zijn hulpmiddelen van teleurstelling, lijken en zal een immense proef zijn. Hij zal door 70.000 Joden van Isphahan (huidig Iran) worden gevolgd.
32. De verschijning van Ya'juj en Ma'juj (Gog en Magog), en bijbehorende tribulations.
33. De totstandkoming van het Dier van de Aarde, die het Personeel van Mozes en de Verbinding van Solomon vervoert, die aan de mensen zal spreken, vertellend hen geloofden zij niet met zekerheid in de Goddelijke Tekens.
34. Een belangrijke oorlog tussen de Moslims (met inbegrip van Joden en Christenen die echt in Jesus na zijn terugkeer) geloven die door Imam Mahdi worden geleid, en de Joden plus andere niet-moslims die door Antichrist worden geleid.
35. Jesus zal Antichrist bij de poort van Ludd doden (Lod in huidig Israël, plaats van een luchthaven en een belangrijke Israëlische militaire basis).

36. Een tijd van grote vrede en sereniteit tijdens en na het resterende leven van Jesus.
37. De rijkdom zal zo overvloedig komen dat het moeilijk zal worden om iemand te vinden om liefdadigheid goed te keuren.
38. Arabië zal een land van tuinen en rivieren worden.
39. De maatschappij zal dan rotten.
40. De billen van de vrouwen van de stam van Daws zullen opnieuw in circumambulation (tawaf) rond het idool dhul-Khulsah slingeren.

41. Een grote brand in Hijaz, die door de inwoners van Busra wordt gezien.
42. Drie belangrijke legers zullen in de aarde dalen: in het oosten, in het westen, in Arabië.
43. Een leider Abyssinian met dunne shins zal Ka'bah vernietigen.
44. De reusachtige rookwolk.
45. De zon zal van het westen (zijn plaats van het plaatsen) toenemen.

46. Een zachte wind die de zielen van believers zal nemen.
47. Er zijn niemand die verlaten op de aarde, "Allah zegt, Allah" of "Er is geen god behalve Allah."
48. Uiteindelijk wordt de Dag van Oordeel gevestigd op slechtst van de mensen, die copulate als ezels in publiek.
49. Het blazen in de Trompet door de Engel Israfil, waarop iedereen behalve als het testament van Allah zal verzwakken.
50. Het tweede blazen in de Trompet, waarop iedereen zal worden doen herleven.

Alles over de Islam ❤️ #VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu