Sziasztok!
Nem tudom, hogy mennyire ismert ez a történet a magyarok körében. WarriorCats, az az "Harcos Macskák". Igen, elég fura, de ez van.
Én személy szerint nagyon szeretem az ilyesmi sztorikat. A WarriorCats igazából egy könyv sorozat, nem tudom pontosan hány része van. Azt hiszem az első három részt le is fordították magyarra és talán még azon kívűl is van vagy három-négy darab ilyen kötet. Itthon, Harcosok törzsére fordították le, a sorozatot. Szerettem volna megvenni ezt a sorozatot, de nem igazán van/volt rá igény (ezért is nem fordították tovább) és nem találtam egyetlen egy könyvesboltban sem, nagy sajnálatomra. Pedig volt egy olyan időszakom, amikor egész nap ezek után a könyvek után kajtattam. Aztán végül be kellett látnom, hogy soha nem lesznek meg. Azóta saját sztorikat írok belőle :/ Ezzel is megelégszem :D
Úgy gondoltam, mi lenne, ha feltenném az egyik ilyen részletemet a macskás kreálmányaimból. Szóval, most itt is van. De mielőtt még belekezdenék. Hoztam még nektek valamit!
Ő az én karakterem. AmetistPaw. Azért vágtam most be ide, hogy tudjátok, ő szerepel ebben a részletben.
Jó szórakozást!
Nem hiszem el, hogy a saját ikertestvérem akart megölni! Hogy tehet ilyet? Hogy lehet ilyen? Mivel én születtem hamarabb, így trónörökös vagyok. Egy hónapon belül én fogok ott állni, ahol most apám áll. Csak, hogy én ezt nem akarom! Mert ez azt jelenti, társat kell választanom. Egy hónapon belül! Teljeséggel lehetetlen!És, ha talán mégis előfordulna a párválasztás, akkor is nekünk kéne irányítanunk a falkát. Mindenki tudja rólam, hogy kifejezetten utálok a figyelem középpontjában lenni.
Na, de visszatérve a testvéremhez. Az addig rendben van, hogy a falka legjobb harcosa és gyilkosa, de attól semmi oka a támadásának. A hatalmat leszámítva. Neki, kell a trón. Velem ellentétben, ő imád irányítani. Emiatt viszont még, nem kell rámugrani. Nem kell sebeket ejteni rajtam és elkergetni!
A másik nagy helyzet az, hogy ameddig nem öltem egyetlen egy klántagot sem, kizárt dolog, hogy a trónra felengednek. A többieknek egy erős akaratú, bölcs, okos és egy kiváló harcosalkat macska kell. Rám ezek közül egyik sem igaz! Próbáltam elmagyarázni a szüleimnek, hogy én aztán biztos nem fogok ölni, de az igazat megvallva, szerintem egyikük sem figyelt rám. Az én ereimben elvileg különösen sok, gyilkos vér csordogál. Mondta az apám. Ja, persze. Hiszen a Blood klán trónörököse lennék. Mit is képzeltem. Kár, de nem én örököltem azokat a kicseszett gyilkos géneket! Senkit sem érdeklek. Mindenki szerint nekem kell hatalomra lépnem és ez részükről le is van zárva. Hát köszi. Igazán kedves, mondhatom.
AmetistPaw vagyok, a Blood klán következő uralkodója. Az ikertestvérem a klánunk legjobb gyilkosa, de megmerem kockáztatni, hogy az egész országé is. Biztos, mindenkinek ismerős a Scourge név.
Szóval ez vagyok én. És menekülök. Az életem elől.
Na akkor ennyi lettem volna mára!
További szép napot!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szösszenetek
DiversosSziasztok! Itt az olyan kis részleteimet fogom megosztani veletek, amiket egy éppen írt történetemen kívül firkálgatok. Ha egy adott részletre elég nagy lesz az érdeklődés, akkor annak kitalálok egy háttérsztorit vagy éppen folytatást és kis novella...