BAŞKASI OLMA KENDİN OL

62 4 0
                                    

Bir insan neden kendi olmak yerine başkası olmayı yada başkalaşmayı tercih eder hiç düşünüz mü ?Düşünmeyeniniz elbet vardır.Düşünmeden yargılayanınızda vardır.Evet başkalarını neyin nereye gidicek olduğunu bilerek yapanları saf dışı bırakıyorum.Ama bunu düşünenlerimizin az olduğununda farkındayım.Çünkü öyle bir topluluk haline geldik ki kimin neye kırılcağını düşünmeden,yada o kişinin erkek veya kız neye maruz kalıp o şekle geldiğini bilmeden hareket edip hakaretler yağdırıp ağır eleştirilerde bulunuyoruz.Doğrumu hayır.Ama bunların hepsi kalıplaşmış toplum psikolojisinden kaynaklanıyor.Bunların sebebi aklınıza gelen en ince ayrıntı dahi olabilir aklınıza ne geliyorsa şuan bunu okurken her ne düşünebiliyosanız.Bir çok aile problemi yada ailesinin yaninda bedenen bulunmaması yada ailesi tarafindan aldigi yaralar diğerlerini söylemiyorm bile.Kendine de kırılabilir insan yada kızdığı şeyleri korku haline dönüştürebilir yada utanabilir milletin eksiklerinden kendine dalga payı çıkartma.Ya kendimiz bile kırıldığımızda bize ters gelsede üstelemiyomuyuz birseyi.Neden herkezi herseyi ayırt ediyoruz amacımız ne neden toplumda kalıplaşmış o psikolojiden çıkamıyoruz.Biraz ya fazla değil birazcık düşünün biraz daha fazla geniş bakın etrafınızdaki olaylara.Unutmayın eleştirdiğiniz kadar acımasız eleştirilirsiniz sizde.Ayrım yapmayın kadınla erkek eşit aslında fazlalık olan şeyler sadece bedensel.Geri kalan ne eksik yada fazla biz 2 gözlüyüz onlar tek gözlümü yada eşcinsel olanlar olmak zorunda kalanlar hormonlarının farklı çalısması sonucu o şekilde olmak zorundalar.Ve senin ne onlara eleştiri yapmaya nede dalga geçmeye hakkın var.Çünkü onlar oldukları gibiler utanmıyorlar sen se hergun başkalaşıp saçma psikolojilere dalıyorsun yapma.Ne olursa olsun düşüncelerin kararların özgür ol ya kendine özgün olsun başkalaşma.Sen kendin olmayı başar önce başkası olmak sana eksi katar hiç bir zaman bunu unutma.Yararı olursa da bu sözcüklerin Kendinle Esen Kal !

Mutluluk ve YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin