Ve ertesi gün normal rutinimi yaptıktan sonra aşağıya indim, Ve ailecek kahvaltı yaptıktan, sonra telefonumu Ve çantamı alıp evden çıktım.
Okula doğru yürürken bi araba arkamdan yavaş yavaş gelip yanımda durdu. E normal olarak bi tırstım sağıma döndüğümde arabadaki buraktı.
-Günaydın prensesim
-Günaydın prensim
-Atla bugün ben götürücem.
-Olurr
Hemen arabaya bindim ve burağa sarıldım.
(yolculuk boyunca hiç konuşmadık)
okula gelince arabayı park etti. Arabadan inince elimi tuttu.
(şuan burak elimimi tutuyo, benim elimimi inanmıyorum. Kesin kızarmıştım.)
Okula girince herkez bize bakıyordu haklıydılar tabi. ne ara sevgili olmuştuk ben bile hatırlamıyordum.
bizimkiler bizi görünce yine utandım ve burağın elini bırakmak istedim. Ama tabi yapamadım çünkü biyandanda ömür boyu böyle durmak istiyordum.
-Mira noluyo??
-Bişey olduğu yok
-Nasıl yok?!
-Biz çıkıyoruz sevgiliyiz yani😉
(bunu söyleyen buraktı ve yine kızarmış ve utanmıştım.)
-Mira?
-Ha eevet öyleyiz
-Neyse sonra konuşuruz!
-Mira ben sevgiliyiz diye elini tuttum yani..
-Eevet biliyorum
-Eğer..
-Yok Yok bizimkiler işte ya alışırsın zamnla.
Sınıfa kadar elimi bırakmamıştı çok güzel bi 10 dk ydı ben bırakmak istememiştim oda bırakmak istememişti ama maalesef elimi okadr çok tutmuştuki elim terlemişti. Elimi bıraktıktan sonrda öpmüştü. (elimi yani 😂😊)
sınıfa girer girer herkez bana bakıyordu ve özelliklede kızlar kıskançlarından çatlamışlardı ve bu benim çok hoşuma gitmişti :)
okul bitince yine beni eve burak bırakatı.
-teşekkür ederim
-Ne için
-Herşey için yani
-Peki seni seviyorum
-Bende seni seviyorum
Küçük bir tebessüm ve sarıldım.
************************************
saat 4:00 dü evde kahvem ve kitabımla oturuyordum. Buraktan mesaj gelince hemen açtım mesajı
- Acaba sevgilinle Sinamaya gitmek istermisin?
(sinam inanmıyorum sadece ikimizmi! ❤)
-Bilmem olabilir.
-Tamam ozamn saat 4:30 da kapının önünden seni alırım.
-Tamam görüşürüz aşkım❤
-Görüşürüz
Şimdi hemen hazırlanıp çıkmam gerkti çünkü tam tamına 30 dkikam vardı ama bana 30 dkk yetermi??
TABİKİ HAYIR bu yüzden hızlıca bi kot pantolon üzerinede bi kazak geçirip masaya oturdum makyajımıda bitirince botlarımı ve montumu giyip hemen çıktım.
Burak kapının önünde baya bi beklemiş gibi gözüküyordu ama naapabilirim böyle biranda söyleyince elim ayağıma dolandı :D
-waaow süpersin aşkım
-Teşekürler sende çok şıksın,gidellimi artık.
-Aslında saatlerce bu güzeeliği izleyebilirim ama...
-Abartma istersen burak
-peki peki öyle olsun
(kapımı açıp kapattı ve çok nazik davranıyordu ve çok yakışıklıydı ❤)
- peki hangi filme gidiyoruz?
-Süpriz
-Aaa ama..
-Gidince görüceksin bitanem
-Peki öyle olsun:)
Sinamaya girince anlamıştım aşk filmiydi çünki herkez sevgilisiyle gelmişti bizde arkalara oturduk burakta mısır almıştı ve filmin başlamasını bekledik o reklamlar yokmu o reklamlar ;)reklamlar bitene kadar beni izlemişti ve en sonunda bende dayanamayıp bakınca göz göze geldik.
-Ömrümün sonuna kadar bu güzelliği izleyebilirim.❤
-Bende
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Film bitene kadr hep beni izlemişti bu beni birzcık rahatsız etsede yinede hoşuma gitmişti.
-Yeniden herşey için çok saol❤
-Seni seviyorum
-Ben seni daha çooooooook ama daha çooooooook seviyorum
-Hayır en çok ben
-Hayır ben:D