Bir Olduk

38 8 0
                                    

    Vee sonunda yeni bölüm:) biraz gecikti üzgünüm.
    

     sabaha kafamda koca bir ağrıyla uyandım. Çünkü gece burakla bara gitmiştik ve galiba saat 4:00 da eve dönmüştük bunuda annem beni aradığı zaman bakmıştım o sersemliğimle nasıl aklımda tutmuştum orasını hiç bilmiyorum:)
Kısacası çok eğlenmiştik.
"çoook ama çoook mutluyuum"
   Galiba fazla bağırmış olucamki annem kafamda dikilmiş bana dik dik bakıyordu Galiba bi cevap hakkı doğmuştu bana ama tabiki anneme anlatmıycaktım ;))
  Annemi gıdıklayarak o kızgın yüzünü azda olsa hafifletmiş oldum ve o arada hemen kaçtım tabiki.
   Herzamanki rutinimi yapıp. Hazırlandım. Ve tam çıkacakken mesaj geldi Ve buraktandı tabiki.
   "hayatım hazırmısın"
   " hazırım canım nerdesin "
   " kapınızın önünde yaklaşık 1 saatir bekliyorum"
   "ne??!"
   "tamam tamam şaka yapıyorum"
   " çıkıyorum"

    Okula geldiğimiz zaman neredeyse 2 haftadır okula gitmemiştim.ve herzamanki gibi bizimkiler beni görünce koşarak Yanıma gelip bana sarıldılar,Bende onlara ve sınıfa çıktık. Dersten çıkınca birlikte cafe ye gidip biraz sohbet ettik.
  "seni çok özledik ya"
   "bende sizi"
   " eee niye gelmedin okula?!"
   " hımm birazcık üşengeçlik, birazcık ergenlik şeysi(hala çıkamadım o ayrı bi konu;)) , birazcık da rüya gibi bi 2 hafta"
    " anladık"
    "  :)  "
################################
 
     o gün normal bi gün şeklinde geçti.
    Yarın sabah ;
  kalkıp hazırlandıktan sonra buraktan mesaj geldi: "hazırlan bugün seni bir yere götürücem"
  "peki"
üstümü değiştirdikten sonra bişeyler atıştırıcaktımki -
"sakın bişeyler atıştırma;)"
Nasıl yani yo yo ben bişey atıştırmıyorduki zaten;)
  "çıktımmm"
 
Beni aldıktan sonra  ormalık, kimselerin olmadığı biyere götürdü, ve  bi örtüyü çimenlik bir yere serip oturduk,  öylece oturduk 1 kaç dk boyunca ve daha sonra, elimi tutup elimi göğsüne bastırdı ve bana aynen şunları söyledi;
   "seni o kadar çok seviyorumki ama bunu sana hissetiremiyorum diye düşünüyorum, buyüzden belki kalbimin atışından hissedebilirsin"
  ( o andan itibaren hiç konuşmadık uzunca bi süre ve sadece gözlerimizi kapatıp birbirimizin kalp atışlarını dinledik.onun kalp atışlarıyla benimkiler zamanla eşitleniyordu sanki ve bir olmuştu artık)

Zorunlu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin