seni seviyorum

42 12 4
                                    

  Aradan baya bi zaman geçmişti ve ben yüzümde kocaman gülücükle eve doğru yürüyordum.
(ve neler oldu hemen anlatıyorum,
Işte bana beni sevdiğini :))anlattıktan sonra  okula gitmeden parka gittik ve uzun uzun bu konuyu konuştuk.
Ben dinlerken o kadar heycanlıydım ve utanmıştımki konuşmanın sonunda barışa sarıldım.
  ve okula gittik, tenefüslerde hep yanıma geliyor bahçede oturup konuşuyorduk.
-mira bi gelirmisin??
-ben hemen geliyorum canım
- Noldu yaa nevar?!
-Kızım ne ara oldu bize niye haber vermiyosun???
-Sizene ya!
-Iyi mira ama sonunda ağlayarak yanımıza gelme sakın!
(ağlayarak gelme derkenn??!)
-Mira  bişey mi oldu???
-Yok canım bişi Yok sınıfa gidelimmi?
-Olur peki
(gelen geçen bize bakıp kıskanıyordu ve bu benim çok hoşuma gitmişti;)
-Neyse canım benim bizimkilerle konuşmam gerek sonra görüşürüz.
-Görüşürüz
(ve yine dayanamayıp yaptım yine yapacağımı ve  yanağına öpücük koyup kaçtım ilkokul çocuğu gibi :))
   bu benim için büyük bişeydi Ama şuan daha büyük bişey daha vardı ve oda bizimkilerin neden bana "ağlayarak yanımıza gelme" demesiydi yani neden ağlayarak yanlarına gelicemki?!
(bizimkileri görünce hemen yanlarına gittim)
-Ya size noluyo ilk defa bi sevgilim olmuş;) onuda iki dakka yaşatmadınız?!
-Ya mira biz senin iyiliğin için dedik yani o çocuğun belkide binlerce sevgilisi oldu ve bütün çıktığı kızlarıda bıraktı gitti ve biz seni uyarmak istedik ha ama yanlış yaptık demmekki çok özür dileriz.
-Ya ben öyle demek istemedim ben özür dilerim Ya birazda beni anlayın dedim, isteklerimi Ya ama söz bundan sonra daha dikkatli olucam hem bana öyle şeyler yapıcağını düşünmüyorum.
-Sen bilirsin mira biz senin arkadaşların olarak seni sadece uyardık elimizden başka birşey gelmez.
-Tamam herşey için özür dilerim Küsmüyüz peki :(
-Hımmm
-Ne hala düşünüyormusunuz birde
- Tamam bu seferlik affettik ;)
(sevinçten kendimi yine tutamadım ve mertin üstüne atladım):D
  (okul bitince eve doğru yürüyordum ve karşımda burağı görünce hemen yanına gittim ve sarıldım)
-Eee naber
-İyi, ama seninle birşey sorucam.
-Tabi sor
-Bana güveniyormusun?
-Tabiki Sana  güveniyorum burak.
-Niye sordun
-Emin olmak istedim benim en önem verdiğim şeydir, bana güvenmen ve sevmen :)
-Burak tabiki sana güveniyorum ve seni seviyorum bundan emin olabilirsin :))
-Seni seviyorum
-Bende seni seviyorum❤
************************************
  Arkadaşlar galiba bi kaç haftadır aktif değilim.bunun sebebi sınavlarım.buyüzden hepinizden özür dilerim.ve en kısa zamanda aktif olacağım😊🙏💞

Zorunlu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin