Zobudila som sa na priamu bolesť hlavy.
,,Je 06:09 tak fajn aspoň pôjdem skôr do práce." povedala som sama sebe sarkasticky.
Od toho čo mi včera vyčítal Joker sa cítim zle. Ach jaj.
Keď som prišla do práce sadla som si za stôl a položila som si hlavu do dlaní. Keď som sa vschopila, rozhodla som sa ísť za Jokerom do cely a ospravedlniť sa.
,,Môžeš mi prosím ťa otvoriť?!"povedala som Jackovy lebo som tam stála a pozerala sa na neho asi pól minúty. ,,Dávaj si pozor."povedal ako keby som tu prvý deň.
Otvoril a ja som vošla dnu. Joker ležal na posteli a povedal ,,Ak mi nesiete to vaše nechutné jedlo tak ho strčte tam odkiaľ ste ho zobrali!". Zakašlala so aby si uvedomil že to so ja. Otočil sa ale v pólke otočky sa zastavil. ,,Doktorka Harleen Quinnzel."povedal povrchne. ,,Chcela som sa ti ospravedlniť, prosím prepáč mi to."ospravedlnila som sa najlepšie ako som vedela, ,,Trpela som, nemohla som zaspať,odpusť mi.". ,,Ale noták nebudeme si tu predsa vylievať pocity, no poď ku mne."povedal so súcitom v hlase. Chvílu so váhala ale nakoniec so sa rozhodla že si k nemu sadnem. ,,Tvoje ospravedlnenie prímam."povedal a usmial sa objal ma, aj ja som ho objala, počkať ja som ho objala? Odtiahla som sa. ,,Ďakujem, potrebovala som to."povedala som a usmiala som sa. ,,Myslel som že si ako ostapovedaltné kravy v na tejto psychiatrií," a tváril sa divne,,Ale ti si najlepšia psychiatrička akú som mohol dostať!"začal sa rehotať a poriadne, tiež som sa zasmiala. ,,Urobíš pre mňa niečo?"mám obavy čo povie. ,,Áno."prečo som tak oblomná. ,,Potrebujem gulomet." ,,Gulomet?!" jemu asi preplo. ,,Hm ale ako mám SEM dostať gulomet?"asi čakal že sa to opýtam lebo ma odbil odpoveďou:,,Pozri zajtra o pól jednej prídu moji chlapi a všetko to tu zničia myslím tým že zabijú stráže...". ,,Ale prečo ťa už nevezmú oni?"
,,Honey nie všetko je také ľahké,"on ma nazval honey?!-,,musíme zahľadiť stopy dobre? Proste mi donesieš ten gulomet áno?" ,,Aaáno." ,,Tak sa mi páčiš."začal sa smiať.
YOU ARE READING
Queen Of Gotham
FanfictionKaždý asi vie o čom je tento príbeh, kebyže nie tak je o Dr. Harleen Quinzel ktorá pracuje v Arkahamskom Asyliu a pridelia jej daného pacienta, ale pacient číslo 7564 je Joker ktorého sa bojí celý Gotham. Najlepšie umiestnenie - #99 v fanfiction