Ale predtým si pôjdeme zarobiť, predsa rande je najromantickejšie v noci, nie?"usmial sa.
,,Asi hej."dala som mu pusu.
Vyrazili sme k banke. Joker mi hodil môj revolver a basebalku, on si zobral ten jeho oblúbený gulomet.
,,Si na rade miláčik."povedal keď sme prišli ku skleneným dverám.
,,Aký idiot dal urobiť pre banku sklenené dvere?!"uchechtol sa keď som rozbila dvere basebalkou. Samozrejme alarm musí byť že, to zamená že sa hneď spustil. Joker sa na mňa usmial, a ako na privolanie prišli tý jeho poskoci so zbraňami na čele s Danom začali všade strielať. Joker ma chytil za pás a išli sme ku trezoru prišiel niaký týpek a v ruke mal niakú bombu priložil ju na trezor nastavil tam niečo Joker ma chytil za pás a ramená a pritiahol si ma k sebe. V tom okamihu to vybuchlo a v dverách ku trezoru bola obrovská diera. Vošlu sme dnu a skoro mi vypadli oči
,,Puddin, toľko peňazí netvorila ani moja dvojročná výplata."zasmiali sme sa. Zase pribehli jeho poskoci a pobrali všetky peniaze. Joker položil kartu JOKER na podlahu a odišli sme. Vykradne banku a ešte tam nechá dôkaz o tom že to bol on. Vyšli sme von a Joker mi zobral basebalku a dal ju do kufru. ,,A revolver?"spýtala som sa ho keď sme boli v aute a sedeli na sedadlách.
,,Nechaj si ho láska, chcem aby si ho mala u seba, predsa len prvá lúpež naštartovala našeho Netopiera."
,,To znamená že som na listine zlých dievčat?"
,,To si."pobozkal mi krk. Presadla som mu na kolená a dala som mu ruky okolo krku a pobozkala ho. On mi dal ruky okolo pásu a...
,,Puddin nenecháme si to na doma?"usmial sa na mňa.
,,Ako vravíš."vyrazili sme. Za pár minút sme boli doma. Teraz tá cesta prebehla rýchlo.
A je to tu. Ako prvý krát, ma nedočkavo ťahá za ruku. Vytrhla som mu klúče z ruky, lebo viem že mu to vždy trvá hrozne dlho, narozdiel odo mňa. On išiel do spálne ja som išla do kúpelne. Vyzliekla som sa a napustila vaňu. Máme obrovskú vaňu a je aj dosť hlboká. Vliezla som do horúcej vane s kopou peny. Vo dverách sa objavil Joker dal si dole gate a vliezol ku mne. Sadla som mu na kolená a začala som ho bozkávať on mi bozky oplácal. Neviem ako dlho sme tam boli ale keď sme sa znormálnili už bola voda studená. Vyliezli sme von. Utrela som sa dala som si spodné prádlo, nechcelo sa mi obliekať sa ako eskimák, aj tak je u nás v dome vyhrievaná podlaha a celkovo je tam dosť teplo. Puddin ma čakal v posteli.
,,Noták tebe nestačilo?"
,,Mmmm... Asi nie."schytil ma za ruky a pritiahol si ma.
Neviem kedy, ale podarilo sa nám zaspať.Hi PUDDINS!
Páčila sa vám ďalšia časť? Trošku romantickejšie ja viem ale tvárme sa že som to nepísala ja. Ok?
Ahój😙
YOU ARE READING
Queen Of Gotham
FanfictionKaždý asi vie o čom je tento príbeh, kebyže nie tak je o Dr. Harleen Quinzel ktorá pracuje v Arkahamskom Asyliu a pridelia jej daného pacienta, ale pacient číslo 7564 je Joker ktorého sa bojí celý Gotham. Najlepšie umiestnenie - #99 v fanfiction