Keď sme sa zobudili Joker začal robiť paniku okolo toho že ma zaspal na naše prvé rande a tak, ale nebola to taká panika že by vyskočil z postele a začal pobehovať po dome. Iba sa posadil na postel a chytil sa za hlavu a začal si to šepkať. Proste mini panika, alebo výčitky svedomia.
,,Puddin to nevadí môže sa na chvílu posunúť. Teraz som z tebou strávila krásne chvílky tak si to nevičítaj."
Prezliekla som sa do nových šiat od Jokera. Kulmou som si spravila kučeravé vlasy. A keď som bola hotová prišiel za mnou Joker a podal mi krabičku. Keď som ju otvorila najradšej by som z neho vybozkávala dušu. Bol tam náhrdelník skôr retiazka a zlatým písmom JOKER. Dala som mu velkú pusu.
,,Si pripravený?"
,,Môžeme vyraziť."
Nasadli sme do auta a vyrazili. V noci je Gotham krásny.
,,A kam ideme?"
,,Ideme do môjho oblúbeného baru. Budem mať návštevu.Joker POV
,Á tu je bar ktorý mám tak rád, Harley."otvoril som jej dvere, chytil ju za pás a išli sme dnu. Sadol som si na gauč a Harley išla neviem kam. Tam je tancuje pri niakej reťazy. Je tak úžasná a prenádherná.
Len tak premýšlam a zrazu ma vytrhne z rozmýšlania Danov hlas: ,,Už je tu."
,,Fajn a čo ja s tým ty idiot, pozerám na Harley a ty ma tu vyrušuješ tým debilom!!!"
prevrátil som oči a zase uprel zrak na Harley. Prišiel ku mne ten debil a podal mi ruku. Asi si myslí že mu podám tú svoju.
,,On ruky nepodáva! Sadnite si a čo ja viem dajte si drink."upozornil ho Dan, zaujímavé Harley ani nevie že je tu.
,,Nazdar J. chcel som ti v mene všetkých povedať, vytaj späť."nevšímam si ho
,,Myslíš že na mňa platia tvoje sladké reči?!"zasmial som sa.
,,Srší z nej taká sila."neustále sa pozerám na Harley.
,,Si šťastný chlap, je to kosť."
,,Áno to je."ako to o nej hovorí? Nedávam na javo že si to práve posral.
,,Predstavujem ti jednu, jedinečnú HARLEY QUINN!"zapískal som na ňu.Harley POV
,,Puddin!"sadla som si na operadlo gauča.
,,Počúvaj Harley, rozhodol som sa darovať ťa tomuto nabúchanému alfasamcovy!"začal sa smiať, zošuchla som sa dole gauču a sadla som mu na kolená.
,,Mmm, si pekný, chceš ma?"on nevie čo má povedať, pozrela som sa na Jokera, myslím že to neberie dva krát dobre, že to nieje on komu sedím v lone.
,,Čo nepáčim sa ti?!"
,,Počuvajte nechcem žiaden problém."
,,Nechceš problém, nechceš problém."štve sa Joker.
,,Keď sa ti nepáčim tak neplytvaj mojím časom."začali sme sa tam prekrikovať.
,,Joker je to tvoje dievča."
,,To je pravda, to je pravda."prečesal si rukou vlasy.
,,Povedz, vzrušuje ťa to?"
,,Nie..."povedal so strachom v hlase.
,,Hej Joker..."nedopovedal Joker mu strelil gulku priamo do hlavy. Začali sme sa nekontrolovatelne smiať. Vybehli sme von a nasadli do auta. Joker poriadne šliapol na plyn. Keď sme boli ďalej zakričala som:
,,Ideme Puddin, pridaj!!!"
,,Ó máme spoločnosť."usmial sa na mňa
,,Náš malý netopierik."zase bolo počuť našeho auta nekontrolovatelný smiech. Vtom Batman preskočil z toho jeho batmobilu na našu strechu.
,,Debilný netopier ty si nedáš pokoj..."zobrala som Jokerovu pištol.
,,Rušíš nám rande!!!"strielala som do strechy auta. Joker sa ho snažil striasť a ako inak dostal jeden z tých jeho potrhlých nápadov.
,,Puddin...Puddin ja neviem plávať!"zakričala som a nadýchla sa.
A je to tu zas. Len ja a moje svedomie, pokec o tom či zomriem alebo ma niekto zas zachráni. ,,Ale noták nenecháte ma v klude zomrieť!"pomyslela som si keď ma niekto chytil za vlasy.
Otvorila som oči a bol tam Batman. Nieee to brrr kamoš posledné čo uvidím nebude to tvoj zamaskovaný ksicht!
Ale osud mi neprial a keď som brala pištol, do plúc sa mi dostala voda odpadla som do bezvedomia.
Cítim ako ma niekto vytiahol z vody.
A je to tu skúša tep, nebije... ,,Počkať takže Bruce."zasmiala som sa v mysli keď som pootvorila oko. ,,To využijem."
No fuj, kdo by povedal že jednému netopierovi tak páchne z úst. Puddin bozkáva lepšie. Chytila som ho za hlavu... On sa odtiahol,ako to že sa odtiahol, ale noták Batsy nerozumieš srande. Zasmiala som sa a teraz z chuti. Chytil ma za ruku a ťahal ma do toho jeho zasmradeného Batmobilu. Zaspala som tam...
YOU ARE READING
Queen Of Gotham
FanfictionKaždý asi vie o čom je tento príbeh, kebyže nie tak je o Dr. Harleen Quinzel ktorá pracuje v Arkahamskom Asyliu a pridelia jej daného pacienta, ale pacient číslo 7564 je Joker ktorého sa bojí celý Gotham. Najlepšie umiestnenie - #99 v fanfiction