,,Ja som Rick Flag vy ma budete počúvať, potom nezomriete. Nebudete počúvať, zomriete! Budete ma provokovať, zomriete!"zakričal.
,,Ľudia vravia že som dosť otravná, ja ťa len varujem."povedala som a pritom zdvihla ruku ako v škole.
,,Radšej zmlkni!"zreval a mne došlo že s ním sranda nebude.
,,To mal byť akože motivačný príhovor?!"spýtal sa Floyd.
,,Áno mal, máš niaký problém?"
,,Áno mám, ak máš chuť motivovať ludí tak si naštuduj niaké zlaté prvotriedne jednotky. Trojuholník kámo, začni študovať."vysmial sa mu do tváre Floyd a ja som nedokázala udržať smiech a začala som sa smiať. Rick len prevrátil oči a povedal:
,,Tu máte vaše haraburdy, oblečte sa za 20 minút vyrážame."
Pribehla som ku velkému kufru s mojím menom a otvorila ho. Boli v ňom moje veci. Na chvílu som sa zamyslela...
,,Ako sa k nim dostali oni museli nájsť Puddinov dom, a kde je môj macko teraz?"
,,Harley!"
,,Hmmm?"
,,Nechceš sa radšej prezliecť? Už sa 5 minùt pozeráš so blba."povedal Floyd a ja som zatriasla hlavou ako pes.
,,Dobrý nápad."povedala som a on sa usmial kútikom úst.
Obliekla som si svoje oblúbené modro-červené kraťásy, opasok so zlatými diamantmi biele vysoké topánky na podetku červenú rukavicu.
,,Teraz top."vybrala som si moje Daddy's Lil Monster tričko. Keď som si ho obliekala cítila som na sebe vela pohladov otočila som sa a pozrela na ostatných, boli to vojaci ktorý okolo mňa urobili kruh a pozerali sa ako sa obliekam
,,Čo je?!"pozrela som sa na nich a všetci sa rozpŕchli. Len som sa usmiala. Čupla som si ku kufru a trochu prehrabala... Našla som svoj zlatý choker s nápisom PUDDIN. Dala som mu bozk a dala som si ho. Ako doplnky som si vybrala 2 páry náramkov na každej ruke 1 zlatý s ostňami a nad ne fialové náramky s nápisom YES a na druhom SIR. K tomu zlatý prsteň dlhý cez celý prst.
Vlasy som si učesala do dvoch copov.
A nakoniec, ktorú hračku si vezmeme?
Zobrala som si môj revolver a chvílu rozmýšlala nad kladivom. Pozrela som sa na Floyda ktorý vyzeral velmi neisto.
,,Čo nabral si v tom lochu kilá?"posnažila som sa odlahčiť situáciu.
,,Nie, ale vždy keď si to oblečiem niekto zomrie."
,,No a?"pozrela som sa na neho pritom ako som sa líčila.
,,Rád si to obliekam."povedal a zasmial sa.
Ja som sa zasmiala tiež a do ruky som zobrala velké kladivo.
,,To je fajn pretože niečo mi hovorí že dnes zomrie vela ludí."zasmiala som sa.
,,No hlavne my, ženú nás na smrť."povedal Diablo.
,,Čo to máš na ksichte dá sa to zmyť?"zasmial sa Boomerang.
,,Radšej ho nechajte môže to tu celé spáliť na popol. Nemám pravdu?"opýtal sa Floyd Diabla.
,,Mňa sa báť nemusíte, odo mňa vám nič nehrozí."
,,Keď si s niakou babou na rande, vieš jej zapáliť cigaretu s malíčkom? Lebo to by bolo fakt štýlové."zasmejem sa a vyberiem si moju baseballovú pálku s nápisom GOOD NIGHT prečítam si to a zasmejem sa, vezmem si žuvačku, ale v tom počujem zase otravný Rickov hlas ako volá aby sme išli za ním. Beriem si do ruky svoju bundu s nápisom Property Of Joker a idem za ním.
,,Teraz počúvajte!"zvrieskne akoby sme nestáli pól metra od neho. V ruke drží malú obrazovku, niečo ako tablet. V tom sa zapne a tam stojí žena, ktorú poznáme už asi všetci velmi dobre. Chvílu tam niečo kecá a potom sa to vypne.
,,To už bol lepší proslov?"opýta sa Flag.
,,No proti tomu tvojmu výblitku určite."odbije ho Floyd. Bože milujem tie ich šarvátky.O pár minút tu pristane vrtulník a v ňom kopa vojakov.
,,Nastupujte!"zavolajú a my sme nútení nastúpiť do velkého vrtulníka keď sme si posadali na miesta vošla sem niaká Japonka či čo mala na sebe čiernu bundu a gate, mala bielu masku a za červenou látkou ktorú mala previazanú cez pás mala 2 meče.
,,Meškáš."povedal Flag a ina povedala niečo v niakej čínskej hatlanine.
,,Toto je Katana, moja osobná strážkyňa, neradìm vám provokovať ju jedným švihom meča vás môže všetkých preseknúť."
,,Harley Quinn, rada ťa spoznávam, dobrý parfém, čo je to? Pach smrti?"zasmejem sa a ona zas len niečo povedala po čínsky a chcela vytiahnuť meč ale Rick ju zastavil.
,,Ukludni sa kovbojka, máme misiu. Sadni si."povedal a ona si sadla vedla neho.
,,Je to sympoška."poviem Floydovi a on sa usmeje a pretočí očami.
YOU ARE READING
Queen Of Gotham
FanfictionKaždý asi vie o čom je tento príbeh, kebyže nie tak je o Dr. Harleen Quinzel ktorá pracuje v Arkahamskom Asyliu a pridelia jej daného pacienta, ale pacient číslo 7564 je Joker ktorého sa bojí celý Gotham. Najlepšie umiestnenie - #99 v fanfiction