Dnes sa zobúdzam s velmi dobrým pocitom.
Ale nie robím si srandu, tu a dobrý pocit?!
Nie, nie,nie. Tu je len zlý pocit, len pocit samoty a toho ako na vás čumia strážnici keď raz za ten posratý mesiac idete osprchovať. Vlastne kde je Smith?
,,Smith!!!"
,,Zmlkni klaunica!"
,,Ty zmlkni!"
,,Ale,ale niekto chce ranu paralizérom.."
,,Nie, nikto nechce."odmlčím sa a sadnem si na hojdačku. Ale tu mi nikto nedá pokoj. Zas sem niekto leze! Skočím dolu, ale na moje prekvapenie nejdú za mnou, ale strhnú hojdačku a idú preč...
,,Čo to robíte?!"poviem a rozbehnem sa po nich. Jednému zozadu zlomím väz keď mu hlavu prudko otočím do boku. Ale na moje nešťastie skončím na zemi s paralizérom v ramene. Zavrčím a chcem sa za ním zas rozbehnúť, ale on stihne zavreť dvere mojej "klietky" rovno pred mojím nosom.
,,Ty idiot! Prečo si to urobil?!"
,,Buď ticho príde návšteva..."povedal a uchechtol sa.
Aká návšteva? Zrazu som si spomenula na tú Willerovú či Wallerovú alebo ako to bolo.
Sadla som si do rohu v tureckom sede. Skôr ako som niečo stihla povedať objavili sa tu ďalší strážnici. Krv v žilách mi vrela od nervov. Začala som ich tam pacifikovať pekne jedného za druhým. Ale moja oblúbená vec paralizér rovno do krku.
Zobudila som sa na kresle s kolieskami a ruky som mala priviazané ku operadlám. Začala som sa smiať, ale smiech ma prešiel keď sme prišli k niakým kufríkom s neznámym obsahom.
,,Čo to je?"
...
,,Kto ste vy?"
...
,,Odpovedajte mi do pekla!"v tej chvíli mi priložili tú "pištolku" z kufríka na krk a ucítila som nepríjemnú bolesť v krku. Potom mi tam priložili paličku so širokým koncom a povedali
,,Výbušnina je na mieste."alebo niečo také.
Zase som sa začala smiať a išli sme ďalej.
,,Harley to je pre teba od pána J. Povedz mu že som sa o teba staral."
,,Si vybavený."začala som sa ešte viac smiať.
,,Ako to myslíš? Harley ako to myslíš?"
,,Pane sem nesmiete."povedal strážnik
,,Nechajte ma! Harley!!!"nevšímala som si ho iba som sa šialene smiala.
Zastali sme a oni ma pustili.
,,Ahojte chlapci."postavila som sa a popreťahovala som si chrbát a ruky.
,,Harley Quinn, rada vás spoznávam"podala som im ruku ale oni len prevrátili oči a rozpŕchli sa. Džentlmeni...
Pozrela som sa na jediných mužov ktorý neodišli ale pozerali sa na mňa.
,,A vy ste?"
,,Ja som Floyd, ale volajú ma..."
,,Deadshot že?"skočila som mu do reči.
,,A ty si El Diablo, áno?"prihovorila som sa týpkovi ktorý sedel stále na vozíku a bol prikrytý dekou.
,,Waaaau! A ty si určite Crock, Killer Crock že?"
,,Áno."povedal hrubým hlasom.
,,Počula som o vás!"vykríkla som, zase na mňa všetci upreli zrak.
YOU ARE READING
Queen Of Gotham
FanfictionKaždý asi vie o čom je tento príbeh, kebyže nie tak je o Dr. Harleen Quinzel ktorá pracuje v Arkahamskom Asyliu a pridelia jej daného pacienta, ale pacient číslo 7564 je Joker ktorého sa bojí celý Gotham. Najlepšie umiestnenie - #99 v fanfiction