Are you the devil?

314 34 16
                                    

Naštvane som sa posadila na zem a tvárila sa urazene. Ale ja vážnu tvár udržať neviem takže som sa začala smiať. On len prevrátil oči a odišiel.
Ale prišiel niekto iný, a nie nebol to Smith ani jeden z magorov takzvaných strážnici. Bola to žena, mala na sebe rúžové sako, čierne gate a biele tričko.
,,Si diabol?"moje svedomie sa rehotalo na plné plúca, ale tvár neprejavovala emócie, až kým tá žena neodpovedala:
,,Niečo také."to ma zarazilo.
Usmiala som sa na ňu.
,,Čo tu robíte?"
,,Som Amanda Wallerová, a vyberám ludí do ÚDERNÝ TÝM X, na ochranu... Vlastne na ochranu všetkých na tejto planéte."
,,To sa ešte nahladáte."zasmiala som sa a vyliezla na hojdačku.
,,Ja si to nemyslím, táto veznica poskytuje ludí ktorý by to zvládli, myslím všetkých ktorí tu sú. Ani teba neminiem."
Začala som sa smiať. ,,Jasné, prečo by som mala počúvať niekoho ako vy?!"
,,Lebo prídeš o to čo ti je najvzácnejšie."
,,V mojom živote nieje nič vzácne ako... Ale o neho si starosti robiť nemusím, jeho nechytíte. Bola som pritom ako sa zaprisahal že do Arkahamu sa už nikdy nedostane a keď si to on povedal tak to aj splní. Posilnil svoje jednotky."dodala som a žene došlo že s ním na mňa nepôjde. Zaťala peste a odišla.

Hi PUDDINS!
Tak po 500 rokoch vám pridávam nový diel. Teraz také malé info, robím novú knihu ktorá sa volá Draw Something a budem tam pridávať moje kresby. Určite to pozrite a ohodnťte v comm
I hope U like it😙

Queen Of GothamWhere stories live. Discover now