Фък, в ада съм...

50 3 0
                                    

-Ееее, няма да те убие, няма да и го разреша. А сега се обличай, че отиваме на маааалка разхотка до дома ми...е, сега е и твой.

-Чакай каквоооо, как Ада бе?! Нали щеше да зивееш тук?!-Надя се сопна и му извряска в ухото (милия Демон😂). Роу си покри ухото с двете си ръце и я изгледа на криво.

-Абе ей, нищожество такова! И аз имам слух, помни си мястото и изпълнявай, слуга!-Демона беше сърдит и си личеше, тъй като сините му очи станаха червени. Момичето реши да не го ядосва повече и само кимна. Тя отиде до гърдероба си и извади черна блуза с бял надпис на нея пишеше "Fuck off". Момичето взе едни накъсани черни дънки и се обърна към момчето.

-Роу, изле---тя беше прекъсната- Няма, бързо се обличай че аз де не те облека. И айде какво се моткаш?-той беше видимо изнервен, а момичето само седеше там, в ъгала до гардероба, но не се помръдна. Това изнерви Демона и нещо отвътре му щракна, Роу махна с ръка и дрешите с който Надя беше се превърнаха в пера, черни и лъскави пера. Тя се разпищя, и започна бързо да си навлича дрехите, мъчейки се момчето да не види нещо което не трябва. Момчето се ухили, след като момичето беше готово той я хвана за ръка и щракна с пръсти. В миг бяха на някакво тъмно място, пълно със свещи, имаше един трон,а до него два малки, една кръгла маса с десет или дванайсет стола.

-Ъмммммммммм, да..да......аммм, къде сме? И що е толкова тъмно тука?

-Лампите. Това е тронната зала, а сега към стаята ти~

-Оййййй, каква стаяяяяя!!!-тя викна ала вече бяха в друга стая, там имаше и други хора, но всичките до един бяха момчета. Те всички имаха пентаграм. Кой на ръката, кой на крака и тн.....

Тва е засега...

Демона и АзOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz