-Μεριά μου-
Είμαι εδώ και μιάμιση εβδομάδα στο σπίτι του Νίκου με τον Nate όταν ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.Εγώ: Νίκο περιμένεις κανέναν;
Nικος: όχι
Τότε ο Νίκος ανοίγει την πόρτα και μέσα μπαίνει η Lydia με τον Stiles. Εγώ κατευθείαν σηκώθηκα από τον καναπέ και έφυγα κλαιγοντας για το δωμάτιο του Νίκου. Μπήκα μέσα κλειδωσα και έκατσα με την πλάτη στην πόρτα ενώ δεν είχα σταματήσει να κλαίω.
- Μεριά του Stiles -
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και βλέπω την Lucy να κάθεται στον καναπέ. Με βλέπει, αρχίζει να κλαίει, σηκώνεται από τον καναπέ και φεύγει τρέχοντας. Ο Νίκος μου κάνει νόημα να πάω πάνω και να της μιλήσω. Έτσι ανεβαίνω τις σκάλες και πάω έξω από την πόρτα που λογικά είναι το δωμάτιο του Νίκου. Προσπαθώ να την ανοίξω αλλά είναι κλειδωμένη
Stiles: αγάπη μου ξέρω ότι είσαι μέσα σε παρακαλώ άνοιξε μου...
Εγώ:...
Stiles: σε παρακαλώ καρδιά μου πες μου γιατί έφυγες, θα καταλάβω...
Εγώ:...
Stiles: μωρό μου σε παρακαλώ μιλά μου...
Εγώ:...
Stiles: εγώ δεν το κουνάω από εδώ...δεν θα σε αφήσω τώρα που σε βρήκα... Και να ξέρεις ότι σ αγαπώ και μου λείπεις πιο πολύ κάθε γαμημενο λεπτό που είμαι μακριά σου...μου λείπει η φωνή σου, το χαμόγελο σου, η γκρίνια σου. Χωρίς εσένα δεν αξίζει να ζω ούτε ένα γαμημενο λεπτό...
Τότε άκουσα την πόρτα να ξεκλειδώνει και αντικρισα την αγάπη μου να κλαίει.
Stiles: μωρό μου σε παρακαλώ μην κλαις
Είπα και την έβαλα μέσα στην αγκαλιά μου.
Εγώ: έχω κάτι να σου πω
Είπε καθώς βγήκε από την αγκαλιά μου.
Stiles: πες μου αγγελε μου.
Τότε πήρε το χέρι μου και το έβαλε στην κοιλιά της.
Εγώ: είμαι έγκυος...
Έμεινα να την κοιτάω χαϊδεύοντας την κοιλιά της με τον αντιχειρα μου.
Εγώ: Stiles θα γίνεις μπαμπάς
Είπε χαμηλοφωνα και εγώ εσκυψα της σήκωσα λίγο την μπλούζα και την φιλισα στην κοιλιά. Τότε ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της.
Stiles: δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενο με κάνεις.
Είπα και την φιλισα τρυφερά στα χείλη που μου είχαν λείψει τόσο γαμημενα πολύ.
Εγώ: αλήθεια μωρό μου;
Με ρώτησε και έβαλε τα χέρια της γύρο από τον λαιμό μου.
Stiles: ναι καρδιά μου δεν με νοιάζει αν ήμαστε μικρή σε ηλικία, δεν με νοιάζει τι θα πουν οι γονείς μας, το μόνο που με νοιάζει είναι να ξυπνάω κάθε μέρα δίπλα σου και να βλέπω αυτό το χαμόγελο που έχω ερωτευτεί τρελά...
Δεν μου μίλησε και απλός με φιλισε.
↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪
Hey people 👻
Έβαλα νέο παρτ [καιρός ήταν 😂]
Comment and Vote 👍
Αυτά από εμένα
-Kisses AW 😘
YOU ARE READING
My Step Brother
Teen FictionΜε λένε Lucy Lees και πρόσφατα μετακομισα με την μαμα μου, τον πατριο μου και τον γιο του Stiles στο Beacon Hills ... Ο Stilies είναι πολύ ξεροκεφαλος και ώρες ώρες απορώ αν έχει καθόλου εγκέφαλο... Ενώ με τον πατριο δεν έχω πρόβλημα συνέχεια λείπ...