Tak si jím své palačinky (tedy jen půlku, jelikož tady se musí polovina jídla obětovat bohům) když tu na mě čučí celá jídelna. Někteří si šuškají něco o tom, že to není možné. Když se na ně nechápavě podívám, přijde ke mně Cheirón a spustí :
"Po večeři se přestěhuješ do Poseidónova srubu za Percym."
Pak mi to dojde. Oslepuje mne Modrá zář. Kouknu nahoru a vidím nad hlavou modrý trojzubec. Svítí modrou aurou, ale je trochu jiný, než ten, který je znázorněný všude. Nejspíš má holt tatíček jiný vkus než staří řekové. Cože? Já a Poseidónova dcera? To ke mně nesedí. No, sice miluju plavání a taky vydržím ze třídy pod vodou nejdýl, no, nic jsem předtím neřekla.
A teď další důležitá informace, kterou bych ráda věděla: kdo je to Percy?
Když dojím své jídlo, vydám se do Hermova srubu pro tašku. Zeptám se nějakého kluka Colina ze srubu, kde najdu ten Poseidónův a on odpoví rázným švihnutím rukou směrem doprava. Jdu tím směrem, až spatřím krásný modrý srub. Vejdu dovnitř a uvidím tmavovlasého kluka s blondýnou, která má šedé očí že to ani nejde. Jakmile mě zpozoruje, propíchuje mě těma očima, jako by mi četla minulost.
"Ahoj, jsem Penny a jelikož se o mě můj úžasný tatíček přihlásil, tak jsem tu a hledám tu nějakého Percyho nebo jak," vysvětlím, co zde pohledávám.
"Aha. Tak ten Percy nebo jak jsem já a tohle je moje přítelkyně Annabeth. Asi jsi tu nová, jelikož bys nás jinak poznala, " odpoví Percy s ironií v hlase.
Chvilku jsem se s nimi bavila, než Annabeth odešla, aby se nachystala na táborák. Stihly jsme se hodně zkamarádit. Percy mi ukázal co a jak, pak jsem si vzala táborovou mikinu a vyrazila s Percyho směr táborák. Zpívali jsme tam hodně písní, pak opékali buřty, ale Já tam moc dlouho nevydržela, jelikož jsem byla hodně unavena z celého dne a tak jsem si šla lehnout do srubu.Tak snad se kapitola líbila :) Omlouvám se,za pravopisné chyby :D
Budu ráda za voty a komentáře, jestli mám psát dál ;)VeryVavrova
ČTEŠ
Jiná než ostatní (Bohové Olympu)
FanfictionJsem Penny a je mi šestnáct. Všechno vypadá normální, než se na mé 17 narozeniny stane něco divného.... Co když se zapletou dva bohové?