Част 12

78 8 0
                                    

Качих се до неговия етаж.Той отвори,а аз му ае хвърлих и го целунах.Той я продължи.Усмихнах се и продължихме.
---Съжалявам...
---Съжалявам...
---Обичам те--А
---Аз теб повече.
---Аз теб най-много.---А
---Докажи ми!---казах предизвикателно аз.
Той започна да ме гъделичка,да ме щипе и да ме боричка.
---А сега искам да излезнем.---А.
---Какво ще правим като след 2-ва часа тръгваме?
---Ще видиш---А.
Излезнахме в центъра.Отидохме за сладолед,а после в парка където се случи всичко по-късно на плажа.Седнахме и се замечтахме.
---Искам някой ден когато се оженим пак да дойдем тук.
---Хаха дали ще останем толкова дълго време заедно?---попитах аз замислено.
---Вярвам,че ще останем.
---Надявам се--прошепнах аз като му се облегнах на рамото.
Трябваше да се прибираме.

~~~~

Приготвихме се. Автобусът тръгна.Седях с Алекс.Играхме на нервички,на карти и си говорихме.На мен ми стана лошо и заспах в него.Той галеше косата ми и това ме успокояваше.
Автобусът спря на бензиностанция.Ние останахме в автобуса сами.Той започна да поставя една по една целувки.
Малко се притесних, но се отпуснах.Той спря,защото разбра,че все още е рано.Той ми се извини.Аз му отговорих,че е нормално и да не се притеснява за това.

~~~~

Вече бяхме пред училище.Нашите ме чакаха.Побързах да ги запозная с Алексей.Те много го харесаха.По-късно и той ме запозна с неговите родители и по-големият му брат.Те не поканиха утре вечер на вечеря в тях...

◀Един лагер▶Where stories live. Discover now