В един прекрасен ден, Алексей ме покани да излезнем.Казах на Аманда развълнувано.Тя също ми каза ,че и Кристиян я е поканил.Бяхме супер щастливи.
~~~~
На срещата:
Какво се правим- попитах
Като за начало ще те гушна-отговори съвсем спокойно
Аз се изненадах и го попитах:
Защо?
Той отговори с:
Защото искам да си само моя!
Аз си прехапах усните и много се зарадвах...
Заведе ме на плажа.Слънцето залязваше.Всичко беше идеално.
Двамата започнахме да се опознаваме и да си разказваме смешни случки.Часът беше 21:40.Трябваше да се връщаме в лагера.Върнахме се.Той ме изпрати до мойта стая добре, че Хейли я нямаше, защото щеше да ми го отмъкне.Аз го поканих да влезне, а той не се съгласи.Аз настоях.
Хайде де! Не се срамувай! Влез!- започнах да го бутам да влезне.
Добре де добре --най-накрая той влезна.
Показах му стаята ни излезнахме на терасата и той ми продума:
---Знаеш ли ,че си много красива...
---Хахаха аз никога не съм била красива, винаги всички ме избягват ,но ако ме опознаят се привързват към мен.--отговорих тъжно.
Напротив така е красива си. -------Как може хората да те гледат по това как изглеждаш ,а не да ли имаш сърце.
---Боже мой! Имаш ли температура?! За пръв път чувам момче да казва такива неща...
Той отговори ,че и той е различен.
---Поне а това се допълваме нали така?- Алекс
---Дам.
---Аз ще си ходя ,защото ми се доспа.Хайде лека нощ до утре.
---Лека нощ до утре.
Той си тръгна.След една минута се почука на вратата.Мислех ,че е Хейлс.
Отворих я.Алексей ме гушна и ме целуна по бузата без да каже нищо си тръгна много бързо и ме погледна с красивите си кафяви очи.
Аз се свлякох на земята и започнах да се смея.Станах затворих вратата и се запътих към банята...
أنت تقرأ
◀Един лагер▶
أدب المراهقينЛидия е едно обикновенно момиче,което е било тормозено.Знаейки,че никога няма да намери перфектното момче не се доверява на никой,освен на едно. Тя и нейната най-добра приятелка отиват на латер и се запознават с две момчета....