Част 14

110 8 0
                                    

Днес ставам на 15-т години.Много се вълнувам.Събудих се и станах.Оправих се.След време телефонът ми извибрира.Беше Алекс.
---Честит рожден ден,принцесо моя!Бъди жива,здрава все така усмихната!Много те обичам!Искам още дълго време да прекараме заедно.
---Благодаря ти принце!И аз искам.
---Да знаеш,че те чакам пред вас.
Погледнах през прозореца и видях Алекс с плюшено мече и букет с рози,а в ръката си носеше някаква кутия.
Бързо изтичах до входната врата и му отворих.Той ме целуна като преди това остави всичко на масичката в коридора и обви реце околко талията ми,а аз около врата му.Беше магическо...
Усмихнах се.Продължихме и той ми честити рожденият ден.Аз му благодарих.
Оставих цветята във ваза,мечето в стаята ми.В кутийката имаше гердан с буквата "А" като Алекс и "Л"като Лидия.
Много ми хареса.

~~~~

Вървяхме към училище.Аз имах Математика ,а той География.Двамата искахме да се разменим,тъй като той обожава Математиката,а аз Географията.
Часовете почти ни свършиха.
Оставаха още 2-ва часа.За мое щастие учебни часа.
С Алекс се разбрахме да се чакаме пред двора на училишето.
Излезнах ,а той вече стоеше на една пейка и ме чакаше.
---Искам в 19:00 да си облечена хубаво и да си точна.--А
---Защо?
---Изненада е!--извика той.
---Добрем.Ще бъда тук.
Поседяхме малко и си тръгнахме.Той ме изпрати до вкъщи.Бях мнооого щастлива.

~~~~
Часът е 18:45.Облякох се.Нагримирах се и тръгнах.
След 15-т минути бях там.
Алекс ме хвана под ръка и ме заведе в гората.От там се виждаше всичко.Постояхме малко и погледнах към небето.Виждаха се светлинки като заря.Беше прекрасно.Изписваше се нещо.Накрая го прочетох пишеше:
"Обичам те,Лидия"
Аз се разплаках от радост.Благодарих му и казах:
---Не знам какво щях да правя без теб.Радвам се ,че те срещнах.Обичам те повече от всичко!

~~~~

Така изкарахме дълго време,както ми пожела Алекс.
Вече бяхме в университета.Аманда и Крис също бяха с нас и да те все още са заедно.Всичко беше идеално.Живеехме заедно всички.Всяка сутрин с Манди правихме закуска на мързелчетата ни.Къщата беше нещо като имение.Имахме басейн,вътрешен и външен.
Животът ни беше прекрасен.
Почти всеки ден се виждахме с Таяна,Кайли и Хейли...

Край!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

◀Един лагер▶Where stories live. Discover now