Harleen Frances Quinzel
Tam tamına onu görmeyeli 5 ay olmuştu. Bu günler içerisinde Ivy ile fazlasıyla iyi bir dostluk kurabilmiştim. Benim çılgın ve Kızıl Tanrıça'm en yakın ve tek dostum olmuştu.
O'ndan sonra.
Onu göremiyordum. Ama içimde kötü bir his vardı ve her geçen gün artmaya devam ediyordu. Tamamen izini kaybettiren kireç tenli adama ne olmuştu sahiden ? Onun hakkında o günden sonra hiç bir şekilde bilgi alamamıştım.
Ta ki bugüne kadar...
...
Kapımın tıklatılmasıyla fazla derin olmayan uykumdan uyandım.
Hastane hizmetlilerinden Dorothy elinde bir paketle içeri girdi.
"Doktor Quinzel, adınıza bir paket geldi...Getiren adam sadece bunun size verilmesini istedi..."
Elindeki paketi göstererek gergin bir şekilde devam etti.
"Kim olduğunu veya kimden geldiğini söylemedi."
"Teşekkürler Dorothy."
Elindeki kahverengi karton kutuyu masamın üzerine bıraktı ve kafasını "Önemli değil." dercesine salladı.
Bunu Joker'den geldiğini biliyordum. Hissediyordum.
Paket orta büyüklükte ve ağırdı. Gerginliğimi bastırmaya çalıştım.
Lütfen,lütfen bu paket ondan gelmiş olsun lütfen...
Paketi yavaşça açmaya başladım.
İki siyah poşet ve bir kağıt.
Küçük olan poşeti açtım ve içinde küçük bir kağıt olduğunu fark ettim.
Kağıdı alacakken değişik ve yapışkan bir sıvı elime geldiğinde elimi çekmem bir oldu.
İlk önce kağıdın üstündekileri okumaya karar verdim.
"Biri daha yükseliyor. Günler geçiyor birileri yükselmeye devam ediyor. Sana yaklaşıyorum. Çok az kaldı. Karanlık. Karanlık bulutlar yaklaşıyor gibi gözüküyor Harley."
Poşetin içindeki -ne iğrençlikte olursa olsun- hızla ona bakmak istiyordum. Korkum daha da çoğalıyordu.
Elime aldığım şey yumuşak ve yapışkandı... Bakma cesaretini kendimde bulduğumda, yere fırlatmam ve kusmam bir olmuştu.
Bu bir kalpti. Bu bir insan kalbiydi...
Kapımın çalmasıyla yere fırlattığım eti aldım ve kutuya hızlıca geri koydum.
Bunu yapmam bile tiksinmeme yetmişti.
Kustuklarımı yerden temizlemeye vaktim olmadığı için kafamda hemen bir senaryo kurdum.
"Girin."
Bayan Caitlyn elinde ki belgelerle içeri girdi ve yere ve bana baktı. Gergin yüzünden endişelendiği belli oluyordu.
"Doktor Quinzel ? İyi misiniz ?"
"Sabah kahvaltıda yediğim bir şey dokunmuş olmalı birden midem bulandı ve..."
"Anladım. Sonra görüşebiliriz."
"Teşekkürler."
"Temizlikçi göndereceğim. Elini yüzünü yıkayabilirsin. Miden bulanmaya devam ederse, ikinci koridorun sonunda ilaçların bulunduğu bir dolap var."
Gülümseyerek kafamı salladım.
Kapıyı kapattığında koltuğa kendimi bıraktım ve Joker'in yapacaklarını düşünmeye başladım.
O çok tehlikeliydi ve bu açıkça bir tehditti sanırım.
Ölmek istemiyorum.
Bir köşeye o anki gerginlikle attığım kutuya baktım. Büyük poşeti evde açmaya karar verdim. Burası güvenli değildi. Polise gitmem gerekiyordu... Ama merak ediyordum. Ve merakımı yenmemin tek bir yolu vardı...
Kesinlikle neler olacağını öğrenmek istiyorum...
Kaç haftadan beri yazmıyordum... Yazmak hiç olmadığı kadar iyi geliyormuş. ;D
Öncelikle okunma ve vote sayısından hiç ama hiç memnun değilim.
Vote ve okunma sayısı dahası görüşleriniz bana moral ve yazma isteği veriyor. Ne kadar çok vote ve okunma, o kadar hızlı yeni bölüm.
Vote vermeyi ve yorum yapmayı lütfen ihmal etmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTA | Harley Quinn & Joker F.C
Fiksi PenggemarBir gangstere ihtiyacım var, Beni sevecek, Diğer herkesten daha çok. Beni her zaman affedecek, Benimle kafa bulacak veya ölecek, Gangsterler böyle yapar.