01.

107 13 0
                                    

Sny. Sníva sa každému. Dokonca aj zvieratám. Niektorý filozofovia tvrdia,že sny majú svoj význam. Nesníva sa nám len tak. Mnohí vedci a lekári sú presvedčený ,že sny nás varujú pred chorobami. Môžu to byť signály,ktoré k nám vysiela mozog. Je mnoho druhov snov.

Kladné a neutrálne. Každému sa snívajú kladné a neutrálne. Každý sníva o peknom darčeku od priateľa ,možno sa ti sníva o tom ako dostaneš povýšenie v práci. Alebo napíšeš knihu,ktorá sa raz stane celosvetovým bestsellerom. To sa môže považovať za kladné a neutrálny sny. A potom je tu sen,ktorý prenasleduje mňa.

Záporne sny alebo inak povedané nočné mory. Nočné mory a zlé sny neprivoláva len strach, ale najmä pocity smútku, viny, znechutenia, zlyhania alebo bezmocnosti. Najčastejšou príčinou nočných môr je fyzické násilie.

„V snoch, čo sa opakujú, je pravdepodobne nejaká správa, nejaké posolstvo, nejaký obsah, ktorý je pre nás dôležitý," hovorí profesor Heretik.

Mne , 21 ročnému Byun Baekhyunovi sa opakuje jeden jediný sen. Jedna jediná nočná mora. Jedna jediná krutá udalosť, ktorá obrátila celý môj život o 180 stupňov.

Táto nočná mora nesie nejaké posolstvo? Nejaký obsah,ktorý je pre mna dôležitý? Je táto nočná mora pre mňa dôležitá? Nemyslím si. Nespochybňujem to,to nie ale neviem či práve je to niečo dôležité,ktoré nesie hodnotu pre mňa. Je to sen ,ktorého sa neviem zbaviť už 3 roky.

3 roky som voľný. Sám bez priateľov , bez rodiny , bez lásky, bez všetkého. Nepoznám slovo láska. Čo to je? Je to len cit. Nič viac. Ľudia si vás namotaju ako niť na prst a keď vás už nepotrebujú,odkopnú vás a absolútne nehľadia pritom na vaše pocity. Je to smutné ako táto doba ide dolu vodou. Každý človek má city,emócie, každý človek má právo na hnev na smútok. Nikto vám nemôže rozkazovať čo robiť a čo nie. Máte vlastnú hlavu,vlastný rozum tak prečo počúvať ostatných?

Priateľstvo? Čo sa dá v dnešnej dobe považovať ako priateľstvo? To,že jedna z vás vám hovorí všetky tajomstva,verí vám a vy to potom búrlivo debatujete so svojimi ostatnými kamarátkami? Tomuto sa vraví priateľstvo? Podľa mna to je nechutnosť. Nikdy by som si nedovolil spraviť takéto niečo. Nikdy. Radšej by som si vzal život.

3 roky ubehli od nášho posledného stretnutia. Viem,že sa nikdy nestretneme. Karma mu to všetko čo za tie roky spôsobil mne spočítala . Umrel náhle po tragickej autonehode. Neni mi ho ľúto. Nikdy mi ho ani nebolo ľúto. Ani mi nebude. Ukázal mi pravú tvár tohto sveta, v ktorom žijeme. Svet, v ktorom vládne nespravedlnosť, faloš, klamstvá,priateľstva ,v ktoré sa nedá veriť, láska na jednu noc a mnoho dalších vecí,ktoré by som mohol vymenúvať.

Dnes 25.11. - 3:55 ráno
Sedím na posteli s mobilom v rukách. Dnes je deň kedy začínam všetko odznova. Vypol som mobil,vyňal som kryt,vytiahol bateriu a konečne vytiahol sim kartu. Mobil som položil vedľa seba a vzal do rúk sim kartu. Chytil som ju za obe konce a jediným ťahom ju zlomil na 2 časti. Vstal som a zahodil oba kúsky do koša s povzdychnutim. Vrátil som sa späť k posteli a vytiahol zo šuflíka ďalšiu. Vložil som ju do mobilu,poskladal ho späť a zapol. Čakal som na rozsvietený displej , na ktorom sa zjaví zadanie pinu. Mobil som úspešne spojazdnil a položil ho na stolík.

Znova som vstal a odpratal sa ku skrinke. Vytiahol som potrebné veci a namieril si to do kúpeľne. Zamkol za sebou dvere pre vlastnú bezpečnosť. Áno žijem sám ale stále mám tie nepríjemne pocity vo svojom vnútri.

Všetky veci som zo seba zhodil kúsok po kúsku až pokial som nezostal obnažený svetu. Pomaly som vliezol do sprchy a pustil na seba vodu. Hneď na to vír myšlienok sa spustil v mojej hlave...

Slzy mi tiekli z očí. Hlavu som zaklonil a nechal dopadať horúce kvapky vody na tvár . Slaná chuť sĺz sa miešala s vodou. Jednou rukou som sa opieral o stenu a druhou si kryl ústa aby som ztlmil svoje vzlyky.

Tá bolesť vo mne stále pretrváva aj keď je to minulosť. Nedokážem ju vymazať z mojej hlavy. Stále má bolí myšlienka na to čo sa stalo kedysi.

Strávil som v sprche dalších 15 minút. Sedel som pri rohu sprchového kúta s červenými opuchnutými očami od sĺz.  Vzhliadol som krížom miestnosti a uprel zrak na digitálne hodiny,ktoré ukazovali niečo po pól 5-tej. Zdvihol som sa zo svojej predchádzajúcej polohy a vyšiel zo sprchy. Svoje mokré telo som usušil uterákom a obliekol som sa do čistého,suchého oblečenia. Odomkol som miestnosť a nasmeroval si to do kuchyne. Z chladničky som vytiahol nejaké potraviny a spravil si z toho raňajky. Akonáhle som ich dojedol,umyl som po sebe tanier a schoval ho na pôvodne miesto.

Dnes bol ten deň kedy začínam všetko odznova. To zahŕňaju 2 ďalšie veci. Zmeniť štýl a nájsť si novú prácu. Zobral som si zo stolíka mobil s peňaženkou a vykročil ku dverám, kde som si obliekol kabát okolo krku uviazal šál a na nohy nasadil boty. Môj maly,útulný príbytok som zamkol kľúčom a vybral sa do mesta. Nasadol som do taxíka a nadiktoval vodičovi známu adresu. Cesta trvala pól hodinu. Vodičovi som podal peniaze a poďakoval. Vystúpil som z auta a porozhliadal sa po rušnom Seoule.

Ľudia sa hmýrili po každom obchode. Nenávidim tieto predvianočné veci. Ľudia sa zbytočne len stresujú kvôli darčekom. Vianoce predsa nie sú o darčekoch ale o rodine a oddychu,relaxu,pokoja. Darček je len takým doplnkom k tomu všetkému.

Z môjho malého tranzu ma prebralo kvapka,ktorá mi dopadla na tvár. Z oblohy sa spustilo z malého množstva kvapiek mnoho,ktoré nakoniec dopadali na zem. Rozbehol som sa k menšiemu salóniku a zatlačil na sklenené dvere,vstúpil som dnu. Vnútri má privítala už známa príjemná slečna s modrofialovými vlasmi,ktorá má aj hneď posadila do kadernického kresla. Priniesla si všetko potrebné náradie no ale predtým ako začala sa zastavila.

" Na ako to bude tentokrát?"


Hello neviem koľkatý krát za dnešok. Nikdy sa mi nestalo,že by som pridala toľko častí naraz za jeden deň . Ale strašne má táto story začala baviť a dokážem sa pri nej aj zrelaxovať. Ako som predtým povedala je to niečo ako spovedanie pre mňa a pomáha mi to. Chcem túto story zanechať v takom vážnom písaní. Tak snáď sa vám táto časť páči. Dole do komentárov by ste mohli vyjadriť svoj názor,poprípade mi nejako poradiť v písaní.

Tentokrát už naposledy prajem pekný večer a víkend 😄

fluffybyunnie

New Beginning [ CHANBAEK  FANFICTION ]Where stories live. Discover now