05.

48 12 0
                                    

Dival som sa mu hlboko do oči a nedokázal sa od nich odtrhnúť. Naše ruky vyseli nad zemou a stále sa dotýkali. Čas sa akoby zastavil.

Viem,že toto nie je jeden z tých zlých snov,ktoré ma strašia po nociach. Toto bola skutočnosť.

Hnedé vlasy mu dokonale lemovali jeho perfektnú tvár. Oči. Nádherne tmavé oči,v ktorých by sa každý strácal. Na sebe mal ten istý svetlo hnedý kabát ako poobede. Vôňa. Jeho vôňa,ktorá ma opantáva.
Pozeral sa na mňa ako ešte nikto iný predtým. S nežnosťou v očiach.

Medzi nami panovalo napäté ticho, ktoré sa on rozhodol tichým zakašlaním prerušiť. Nabral som odvahu a prehovoril.

"Ď-ďakujem." odvrátil som zrak z jeho nádhernej tváre k zemi,líca mi zčerveneli hanbou.

"Nie je za čo aj nabudúce." vtisol mi do rúk tú poslednú vec,ktorá mi vypadla z tašky. Naširoko sa usmial.

Ten nádherný úsmev. Úsmev,ktorý by dostal každého do kolien. Nebol som dokonca ani ja výnimkou. Zo snívania ma vytrhol praskanie kostí. Vstal a oprášil si ruky. Ja som stále kľačal na zemi a pozeral sa naňho s úžasom.

Ponúkol mi ruku. Váhal som,no ale skôr ako som si uvedomil,ja som ju s radosťou prijal. Naše dlane sa spojili v jednu. Celým telom mi prešiel akoby elektricky prúd,ktorý som pocítil naposledy pred troma rokmi. Dívali sme sa do očí.

Stál som. Naďalej som držal jeho teplú dlaň v tej mojej studenej. Postupom času som si uvedomil,že to neni slušné takto zízať na niekoho a držať ho za ruku viacej ako 3 minuty.

Ruku som rýchlo stiahol a nechal ju visieť pozdĺž tela. Cítil som ako sa mi do líc hrnie krv. Priam akoby horeli.

Zamaskoval som to tým,že som sklonil hlavu a uklonil sa. Dúfal som v to aby si toho nevšimol.

"Ďakujem ešte raz ale už budem musieť ísť." vzhliadol som k nemu ešte poslednýkrát,popadol tašky a vzal nohy na plecia. Čo najrýchlejšie som sa odtiaľ oddialil.

Už keď som bol v dostatočnej vzdialenosti spomalil som. Autá opúšťali parkoviská supermarketu

. Až na jedno auto,ktoré zastavilo hneď vedľa mňa. Zľakol som sa. Bola už tma. Stál som ako prikovaný. Bál som sa. Čo ak to je nejaký uchyl? Pomaly som otáčal hlavu smerom k autu. Okienko sa začalo sťahovať.

Bol to ten muž,ktorý mi pomohol. Nechápavo som sa pozeral naňho.

"Nechceš zviesť? Naozaj neviem či je to pre teba bezpečné o takomto čase chodiť do obchodu. " opýtal sa ma s úplnou vážnosťou.

"O čom to hovoríš?" zmätene som sa obzeral zo strany na stranu.

Otvoril dvere a za ruku ma potiahol do auta. Šliapol na plyn a auto uviedol do pohybu. Pri tej rýchlosti som si nestihol ani zapnúť pas. Zašiel za roh a zastavil. Stiahol okienko a ukázal smerom k bande chlapíkov s alkoholovými flaškami v rukách.

Nevidel som ich jasne preto som sa posunul bližšie k mužovi vedľa mňa a zaprel sa rukami o palubnú dosku a vrch sedadla vodiča. (??). 

Skupinka sa skladala zo 4 chlapov, okolo 30-tich rokov v podnapitom stave. Mali na sebe obleky, za ktoré určite vyhodili majland.

" Tam tá skupina mužov si vyhľadáva nádejne jednorazvky na noc. Každý deň,popripade každý druhý chodia tadiaľto  a vyberajú si náhodne dievčatá.  Preto by si nemal chodiť za tmy do supermarketu a všeobecne von. " obrátil sa ku mne čo spôsobilo,že naše tváre boli pár centimetrov od seba. Dych sa mi zadrhával niekde,srdce bilo značne o niečo rýchlejšie ,tvár mi zčervenala. Dlane sa mi potili. Rýchlo som sa posadil na sedadlo spolujazdca. Dlane som si otieral o látku nohavíc a zhlboka dýchal.

" Je tu ale jeden háčik. Ja nie som žena. Myslím,že je to dosť vidieť na mne. Neviem teda aký je tu problém." uprel som zrak ešte raz na bandu chlapíkov už zo svojho pôvodného miesta. Jeden sa tackal za druhým.

Na čo je dobrý alkohol? Nemáte z toho nič okrem bolesti hlavy. Pokiaľ neviete piť tak proste nepite. Ja som tiež abstinent. Nemám za potrebu každý deň vystrebať 4 fľašky piva. Zabávať sa dá aj bez toho.

"Ale vypadáš  ako žena. A pod vplyvom alkoholu je to absolútne jedno nejakému na mol opitému chlapíkovi či si ženského pohlavia alebo mužského. Aj keď tam je určitý rozdiel ale princíp je ten istý."  vyložil si ruku na rám okna a podoprel si hlavu zápästím. Sledoval bandu ožranov tak isto ako ja.

"Prosím?! Nevypadám ako žena! Tsk. " založil som si ruky na hrudi a odul spodný peru. Vôbec nevypadám ako žena. Od ženy mám ďaleko. Veľmi ďaleko.

Obrátil som sa naňho a spozoroval jeho pobavený výraz. Vyzliekol som si bundu a položil ju na sedačku. Mal som tričko s krátkym rukávom čo bolo výhoda pre mňa.

"Vidíš to? Tomu sa hovoría svaly. Žena nemá svaly. Mám presne to čo ty tam dole. Chceš vidieť? A pokiaľ mám správne informácie ženy nemajú penis. " začal som poukazovať na svoje 'svaly' na rukách .

Aj keď by sa to tým nedalo moc nazvať. Z rúk som prešiel na dolnú časť tela. Chystal som sa rozopnúť gombík na nohaviciach no jeho ruky ma zastavili.

"Dobre,dobre to stačí. Verím ti,že si 'muž'. "


Hellou 😄 V nedeľu som nemohla písať nebola som skoro vôbec doma a včera som sa pokúšala niečo napísať no nedarilo sa. Každému som pílila uši s tým nech mi dajú nejakú inšpiráciu alebo niečo pretože som fakt nevedela ani ako pokračovať a sformulovať vety do súvislosti. Hlavne chcem poďakovať Ninke za to,že mi pomohla ma nakopnúť,kvôli nej je tu nová časť vlastne. 😅👐🏻
Tak snáď sa vám časť páčila, dole do komentárov by ste mohli napísať čo si o tejto story myslite,poprípade poradili v písaní 👇🏻👇🏻.

Prajem prijemne čítanie a pozbytok večera 💕

fluffybyunnie

New Beginning [ CHANBAEK  FANFICTION ]Where stories live. Discover now