03.

48 12 5
                                    

"Kam si myslíš,že ideš?!"  otočil som sa za hlasom. Stál tam otec v podnapitom stave s rozzúreným výrazom.

"To nie je vôbec tvoja starosť! Mám už 18 rokov, nie som ti povinný hovoriť kam idem, s kým idem, čo budem robiť . Je to moja vec , tak  do pekla sa prestaň starať do môjho života! Nič po tebe iné nechcem. "  obúval som si boty  a obliekal bundu počas svojho monológu.

Bolo niečo po pól 11-tej a nachádzali sme sa v predsieni.  Mama bola na služobnej ceste. Pracovala skoro celý život aby nás uživila. Tvrdo makala či už v práci alebo doma. A potom tu bol tento chlap,ktorý sa nazýval mojim 'otcom' a matkiným priateľom.

Okrádal nás. Využíval moju matku pre peniaze. Vždy keď bola mama na služobnej ceste,striedali sa tu šľapky jedna za druhou. Ale je jedno tajomstvo , o ktorom nikto nevie a je len medzi nami. Jedno nechutné tajomstvo,ktoré by zničilo všetko. Všetkých.

Sexuálne zneužívanie.

Sexuálne ma zneužíval. Keď bol v pod guráženom stave sa zmenil na monštrum.

"Ale je to moja starosť! Pokiaľ tu neni tvoja matka, tak budeš mňa počúvať ! Rozumel si? Teraz sa pekne vyzleč a choď do spálne. " kývol hlavou na miestnosť na poschodí. Ja som ho ignoroval a ďalej pokračoval v obliekaní.

Silno ma zdrapil za predlaktie a začal vliecť po schodoch. Bránil som sa. Snažil som sa mu vyprostiť zo zovretia ale bolo to beznádejne. Bol omnoho silnejší než ja.

"Pusti ma! Okamžite ma pusti lebo zavolám na teba políciu! Počuješ ma?! Poviem to každému" slzy sa mi tlačili do oči ale snažil som sa ich zahnať späť.  Vyšli sme na prvé poschodie. Hneď naproti boli dvere od spálne, do ktorých ma sotil a zamkol za sebou.

Zatiahol za opasok na svojich rifliach,ktorý hneď ostal v jeho rukách a rifle dopadli do pólky stehien. Zosunul ich až ku kotnikom a vyvliekol nohy z nich. Potom sa hladovo pozrel na mňa. Uškrnul sa. Ten úškrn nenavidim najviac ako čokoľvek na zemi. To som si len vtedy myslel.

" Chceš volať na políciu? A čo by si im povedal? Že ťa znásilnujem? Čo myslíš komu budú veriť? Otcovi alebo búriacemu sa tínedžerovi?" posmešne sa uškŕňal. Podstúpil bližšie ku mne. V rukách stále zvieral opasok. Zhodil ma na posteľ a postupne začal vyzliekať kúsky oblečenia zo mňa.

Prestal som sa brániť. Vedel som,že sa tomu nevyhnem. Čím skôr som to mal za sebou tým lepšie. Hlavu som mal stočenú vpravo aby som sa nemusel pozerať na jeho ksicht. Nohy mi zviazal opaskom,zo šuflíka vyťahoval další na zviazanie rúk. Slzy mi tiekli po tvári. Jedna za druhou. Vzlyky začali opúšťať moje ústa.

" Mame by sa nepáčilo keby ta videla plakať. No tak usmievaj sa a užívaj si to. " moje vzlyky sa znásobili. Jednou rukou ma zdrapil pod krk a ďalšou si sťahoval spodné prádlo. Dych sa mi zasekával keď jeho stisk na krku zosílil.

"Prečo ma kurva nepočúvaš hm?! Čo som ti povedal?!"
Pretočil moje telo a trochu si ho nadvihol pre lepší vstup. Špičku penisu nasmeroval do môjho vchodu a surovo vnikol. Krik. Plač. Krik a plač bolo jediné počuť.

" Nehovor,že sa ti to nepáči. Užívaš si to rovnako ako ja. " jeho teplý dych sa rozľahol po mojom krku čo mi spôsobilo zimomriavky. Zdrapil ma za vlasy a začal prirážat.

Necítil som žiadnu slasť.  Žiadne potešenie. Len nenávisť. Nenávisť,ktorá priahla k nemu.

Po pár prírazoch sa jeho dych zrýchlil a ja som vedel,že každú chvíľu dosiahne svojho vrcholu. Teplá tekutina zaplnila moje vnútro. Jeho penis zklzol z môjho vchodu a jediné čo som cítil bola neznesiteľná bolesť a tekutina stekajúca po mojich nohách. Stočil som sa do klbka a privrel oči. Videnie som mal rozmazané. Hlava sa mi točila. Tiché vzlyky stále opúšťali moje ústa a slzy stále tiekli z očí.

Po chvíli si ma čiernota vzala so sebou. 


Someone should stop me omg 🙌🏻
Ďalšia časť je tu. Nejaká záhadná energia asi do mňa vošla alebo čo. Tak dúfam,že sa Vám časťi páčia a ,že sa to dá aspoň čítať.

Prajem prijemne čítanie ❤️

fluffybyunnie

New Beginning [ CHANBAEK  FANFICTION ]Where stories live. Discover now