"Č-čože?"
"To mačiatko. Či ho môžem vidieť?" cítil som ako otočil hlavou smerom ku mne no snažil som hľadieť vpred a nie naň.
Otázka typu prečo ho chce vidieť mi vŕtala hlavou.
"Neboj sa nemám žiadne skryté úmysly. Dám ti moje doklady ak chceš." načiahol sa do menšej priehradky odkiaľ vybral množstvo dokladov. Bolo tam od občianskeho preukazu až po techničák a dalších.
Bolo by neslušné ak by som sa na sekundu mrkol aspoň na jeho meno? Zaujimalo ma to odzačiatku ale nenašiel som na to tú vhodnú chvíľu sa ho spýtať naň.
Do rúk som vzal časť z dokladov a postupne ich začal ukladať pretože boli rozhádzané. Nutkanie pozrieť na jeho meno v občianskom preukaze som nedokázal potlačiť.
Áno je to neslušné ale nemohol som. Vzal som občiansky do rúk a zdvihol ho o trochu vyššie. Lavú ruku som natiahol k zapinaču svetla,ktorý sa nachádzal hore. Zatlačil som naňho a v aute sa rozľahlo svetlo,ktoré sa nieslo celým autom.
Natočil som sa chlapíka vedľa mňa a vzhliadol na občianský. Celý čas sa pozeral na cestu až pokiaľ auto nezastavilo úplne. Napokon vzhliadol ku mne.
Očami som mihal z jeho tváre na fotku z občianskeho. Neveril som tomu,že to je tá istá osoba. Jediné 2 veci,ktoré dokazovali,že je to naozaj on boli jeho uši a jeho prenikavé oči.
Očami som prešiel vpravo na jeho meno.
"Park Chanyeol" zamrmlal som si pre seba.
—
" Pod stromkom darčeky čo srdce pohladia,rodinu, priateľov, čo nikdy nezradia.
Ku šťastiu krôčik, k bohatstvu krok,
prekrásne Vianoce a šťastný Nový rok. "
Tákže Vám prajem len tie najkrajšie Vianoce 💕.
Veľa zdravíčka,šťastíčka a hlavne hŕbu darčekov pod stromčekom 🎄✨ veľa papaníčka 🍲🍗
Pridávam takú veľmi,veľmi,veľmiiiii kratulinkú časť bcs som to mala už dávno napísané ale nemala som to čas dopísať. Včera som ešte zháňala otcovi darček,no to bola katastrofa 👐🏻.Dnes ak budem mať na večer čas probably dopíšem druhu časť tejto časti . Ale nič nesľubujem 🙌🏻
Prajem pekné prežitie Vianočného dňa ( hlavne žerte ľudia 😂) ❤
✨fluffybyunnie✨