Pov Harry
Iedereen kijkt ons geschokt en boos aan. Behalve prins Liam en de blonde dienaar waar ik de naam niet van weet. Fotograven maken alleen maar foto's van prins Louis en mij.Prinses Eleanor loopt onze kant op. En gaat met haar nagels langs me wang. 'Auww!!', schreeuw ik uit en leg me hand op me wang.
Ze pakt Louis zijn hand. 'Het is mijn prins', roept ze kwaad en zoent hem. Meteen duwt hij haar van hem af en rent de zaal uit.Ik ren achter hem aan , want ik weet dat hij dat niet had gewild.
Hij zit op een bankje en ik ga naast hem zitten. En pak zijn hand en ik geef er een zacht kneepje in. Hij kijkt me aan en schrikt dan. Hij gaat met zijn duim langs mijn wang waar Eleanor met haar nagels was geweest.Hij haalt dan zijn duim weg en er zit bloed. 'Het spijt me zo', zegt hij. 'Jij kan er niks aan doen het is die bitch haar schuld', zeg ik.
Ik kijk om me heen en zie niemand. Ik druk me lippen op de zijne en hij gaat in de zoen mee. Het is een rustige en passievolle zoen.
Dan horen we flitsen en verbreken de zoen meteen.
'Er was toch niemand?', vraagt Louis. 'Het spijt me zo ik dacht dat er niemand was', zeg ik.
Ik kijk omhoog en zie een fotograaf in de boom zitten.Ik word dan vastgepakt en naar onze Limousine gesleurd. Ik kijk me vader aan , zijn gezicht staat op onweer. Hij duwt me in de wagen, me moeder gaat naast me zitten. Me vader gaat naast Gemma zitten.
'Prins Liam had alleen maar aandacht voor die klote dienaar', zeg ik. 'Misschien is hij wel verliefd op hem', antwoord ik.
'Prinsen en prinsessen horen niet met dienaren te gaan', roept ze boos.'Jij had anders wel eerst een oogje op onze dienaar Zayn', zeg ik bot. 'Ja maar nu op prins Liam , hij hoort bij mij!!', roept ze. 'Gemma en Harry geen ruzie maken', zucht onze moeder.
'En Harry wat bezielde je vanavond!!', roept me vader ineens.
JE LEEST
De koninklijke broertjes
FanfictionLouis en Liam zijn de koninklijke broers. Omdat ze volwassen zijn moeten ze van hun ouders opzoek naar een prinses . Maar beide willen ze een prins. Niall Horan is de dienaar van de koninklijke familie. Hij heeft een oogje op prins Liam. Harry Sty...