Hoofdstuk 8

1.1K 34 5
                                    

Pov Harry
'Ik heb geen spijt ervan!!', roep ik. Me vader wilt een klap uitdelen , maar me moeder houdt hem tegen.

Ik kijk haar dankbaar aan en evenlater zijn we aangekomen op het paleis. De deuren worden opengedaan door de chauffeur.
Ik ga snel naar binnen en me jas word aangenomen door de dienaar Zayn.

'Hoe was het prins Harry?', vraagt hij. 'Geweldig tot dat het verpest werd', mompel ik en loop naar mijn kamer.

*De volgende dag*

Ik loop gapend naar de eetzaal.
Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. Vader is een krant aan het lezen en duwt hem boos dicht. Hij schuift hem mijn kant op. Me ogen vallen op een foto van dat Louis en ik aan het zoenen zijn. [ Zie foto bovenaan]

24 december vierden we de verjaardag van prins Louis.
De hele avond stond prinses Eleanor aan zijn zij. Echt een droomkoppel. Maar hij had meer aandacht voor prins Harry. Ze waren met elkaar aan het flirten en exact om 12 uur zaten ze te zoenen. Is het een vergissing, of hebben ze een relatie?

Het was zeker geen vergissing.
Maar jammer genoeg hebben we geen relatie. Ohja vandaag is het kerst. Maar we vieren het nooit.

'Kan ik nog wat voor jullie doen?', vraagt Zayn. 'Ja kom maar met mij mee', zegt Vader en ze lopen allebei weg .

Pov Zayn
'Zo Zayn', begint hij als we in zijn kamer staan. 'Wat kan ik voor u doen koning?', vraag ik. 'Jij moet prins Louis ontvoeren en vermoorden', zegt hij duivels.

De koninklijke broertjes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu