Heey allemaal,
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de 1K!!Pov Harry
Het is al weer een halfjaar geleden dat we Louis hadden gevonden en dat we waren teruggekeert naar het paleis. Mijn vader is opgepakt , me moeder en de ouders van Louis en Liam zijn in een paleis dicht bij de gevangenis gaan wonen.
Nu woon ik hier dus met Liam,Niall, Gemma, Zayn en natuurlijk Louis.Ik kijk in de spiegel, ik heb een net zwak part aan. Ik doe nog snel me haar goed. Voor ik het weet staat Liam in me kamer.
'Klaar voor?', vraagt hij en ik knik. We lopen naar de balzaal.
En wachten op Louis en Niall.Voor we het weten staan ze voor onze neus. 'Wauw', is het enigste wat ze kunnen zeggen en ik ga dan op me knieën. 'Lieve Louis, vanaf het moment dat ik je zag op je verjaardag, wist ik het zeker jij bent de ware voor mij.' We hebben veel meegemaakt, maar zoals je ziet zijn we er samen uitgekomen.' Ik kan niet meer zonder jouw leven en hou gewoon super veel van je.' Lieve Louis William Tomlinson wil je met me trouwen?', vraag ik.
'Ja natuurlijk wil ik dat!!', roept hij. Ik doe een verlovingsring om zijn vinger en zoen hem passievol. Niall en Liam beginnen keihard te juichen.
Pov Liam
Nu is het mijn beurt en ik geef Niall nog snel een kus en ga op me knieën. 'Lieve Niall, ik weet nog goed hoe we elkaar hebben ontmoet en ik heb echt geen spijt van dat jij in me leven bent.' Ik ben steeds verliefder op je geworden.' We gaan echt samen nog veel mooie momenten mee maken.' Wat erook gebeurd ik zal altijd van je houden.' Lieve Niall James Horan , wil je met me trouwen'?'Ja natuurlijk wil ik dat', zegt hij met een grote glimlach en tranen van blijdschap. Ik doe de verlovingsring bij hem om en druk me lippen op die van hem.
Ik kan nu al niet meer wachten tot we getrouwd zijn.
JE LEEST
De koninklijke broertjes
FanfictionLouis en Liam zijn de koninklijke broers. Omdat ze volwassen zijn moeten ze van hun ouders opzoek naar een prinses . Maar beide willen ze een prins. Niall Horan is de dienaar van de koninklijke familie. Hij heeft een oogje op prins Liam. Harry Sty...