Pov Louis
Zayn laat het mes zakken.
Mijn mond valt open van verbazing. 'Ren!!', beveelt hij me .
Ik luister naar hem en ren zo snel als ik kan. Nog een keer draai ik me om Zayn zit tegen de boom aan. Ik twijfel maar ren dan toch maar weer verder .Na een tijdje rennen word ik best wel moe. En zak tegen een boom aan. Ik leun met me hoofd tegen de boom. Ik denk aan me ouders, Liam, Niall maar vooral aan prins Harry. Hoe zal het met hem gaan?
Pov Liam
Niall zit nog steeds op me schoot.
Ik kijk hem aan en hij bloost.
Hij is zo cute, 'Niall ik hou van je', zeg ik. Voor dat hij wat kan zeggen druk ik me lippen op die van hem. Na een tijdje verbreekt hij de zoen en zijn mond valt open.'Ik hou ook van u prins Liam', zegt hij. ' Zeg maar gewoon Liam lieverd', zeg ik. 'Wil je me vriendje zijn?', vraag ik . 'Ja natuurlijk wil ik dat ', zegt hij blij. 'Liam ik wist niet dat een prins van een dienaar kon houden', zegt hij. 'Het kan dus wel', bevestig ik en druk weer me lippen op die van hem.
'Waar blijft Louis eigenlijk?', vraag ik na de zoen. 'Ja goede vraag', zegt hij. En we rennen naar buiten en zien niemand behalve de tuinman. 'Calum heb jij Louis gezien?', vraag ik. 'Nee prins Liam', antwoord hij.
'Misschien is hij naar prins Harry', zegt Niall. 'Ja maar Louis zegt altijd waar hij naar toe gaat', zeg ik. 'Er klopt iets niet', mompel ik.
'Laat we hem zoeken', zegt Niall en pakt me hand. 'Ja goed idee lieverd', en geef hem een kus.
We rennen hand in hand weg van het paleis. 'Misschien kunnen we toch bij het paleis van prins Harry kijken', zegt Niall na een tijdje. 'Maar dat is duizenden kilometers hier vandaan', zeg ik.Pov Harry
'Zayn!!', roep ik.
Geen antwoord, waar is hij toch als je hem nodig hebt? 'Zayn is iets ophalen voor mij', zegt me vader die net binnen is komen lopen.'Wat dan?', vraag ik.
Hij zegt niks en loopt weer weg.
Hij deed gister ook al geheimzinnig.Ik pak de foto van mij en Louis die ik uit de krant heb geknipt.
Al snel valt er een traan op.Wat mis ik je zo erg Lou.
Kon ik je maar de mijne noemen.
Ik hou van je en dat zal voor altijd zo blijven.
JE LEEST
De koninklijke broertjes
FanfictionLouis en Liam zijn de koninklijke broers. Omdat ze volwassen zijn moeten ze van hun ouders opzoek naar een prinses . Maar beide willen ze een prins. Niall Horan is de dienaar van de koninklijke familie. Hij heeft een oogje op prins Liam. Harry Sty...