Pov Louis
Vandaag is dan eindelijk de dag dat Harry en ik gaan trouwen. Niall en Liam gaan ook vandaag trouwen. Ik sta me klaar te maken in me kamer samen met Liam. 'Wat nou als Niall me niet mooi genoeg vindt', zucht hij voor de honderdste keer. 'Prins Liam James Tomlinson!!', roep ik.
'Wat nou', zucht hij. 'Niall gaat je echt mooi vinden', zeg ik en geef hem een knuffel.Voor we het weten staan we al bij het altaar en wachten tot Niall en Harry eraan komen. Helaas wouden onze ouders er niet bij zijn, dus geeft Gemma Harry weg en Zayn Niall.
Ik glimlach als de deuren open gaan en ik de liefde van me leven zie. Hij is zoals altijd prachtig. Ik zie vanuit me ooghoeken dat Liam ook glimlacht.
Zodra ze bij ons staat gaat Harry tegen over me staan en ik pak zijn handen vast . Voor het ja-woord houden we beide nog speeches
'Lieve Harry, vanaf het moment dat ik je zag hou ik al van je en mijn gevoelens voor jouw worden steeds meer.' Je bent echt speciaal voor me, onze liefde is zo sterk dat niemand ons uitelkaar kan halen. 'Dat zagen we wel een paar maanden terug, je bent echt me held.' Vandaag is de dag dat ik je eindelijk mijn man kan gaan noemen.' En dat zul je ook altijd van me blijven'.
Iedereen begint te klappen en ik zie dat Harry tranen in zijn ogen heeft en naar me glimlacht. Het geklap stopt als Harry begint te praten.
'Lieve Louis , sinds dat ik je zag op je verjaardag wist ik het meteen je bent de ware voor mij.'Of zoals de meeste zeggen liefde op het eerste gezicht.' Mijn gevoel voor jouw is zo groot dat ik het niet kan omschrijven.'Wat erook gebeurd ik zal altijd trouw aan je blijven en je nooit verlaten'.
Iedereen begint weer te klappen en nu ben ik diegene die tranen heeft en glimlacht.
'Dan nu het ja- woord', zegt de priester. 'Louis William Tomlinson neem jij tot je wettige echtgenoot Harry Edward Styles en zul je trouw aan hem blijven tot de dood jullie scheidt'?
'Ja ik wil'.
'Harry Edward Styles neem jij tot je wettige echtgenoot Louis William Tomlinson en zul je trouw aan hem blijven tot de dood jullie scheidt'?
'Ja ik wil'.
'Dan verklaar ik jullie nu tot man en man , je mag de bruidegom kussen', zegt de priester.
En ik druk me lippen op die van Harry. We wachten nog even met de ringen , want dat wouden we tegenlijk doen met Niall en Liam.
Pov Niall
Ik kijk naar Liam die een papiertje erbij pakt. En zijn handen trillen een beetje hij is echt zenuwwachtig en ik leg gerustellend mijn hand op zijn hand. Hij haalt nog even diep adem.'Lieve Niall, ik kan het nog steeds niet geloven dat je vandaag eindelijk mijn man wordt.'Je laat me hart sneller kloppen vanaf het moment dat Louis en ik je zagen onder de brug.'Ik heb geen spijt van onze liefde en kan gewoon niet meer zonder je.'Je hebt een speciaal plekje in me hart en je gaat er nooit meer uit.'
Iedereen begint weer te klappen en ik heb tranen van geluk. Ineens gaan de deuren los een man en een vrouw lopen naar binnen en gaan zitten. Ik herken ze meteen het zijn papa en mama. Dus ze leven nog?!
Nu stromen echt de tranen over me wangen en kom zelfs niet meer uit me woorden voor me speeche. Dit is eigenlijk best genant iedereen kijkt me aan tot ik war ga zeggen.'Neem de tijd liefje', fluistert Liam. Als ik weer op adem ben gekomen kan ik eindelijk beginnen.'Lieve Liam, ik ben je dankbaar. 'Dankbaar dat je me in het paleis hebt genomen en dankbaar dat je altijd voor me klaar staat. 'Ik zal ook altijd voor jouw klaar staan.' Je maakt me echt gelukkig en hou gewoon onwijs veel van je.'En dat gevoel gaat nooit meer weg.' Ik wil voor altijd bij je zijn en wil een gezinnetje met je opbouwen.' Jij bent en blijft de liefde van me leven'.
Ik zie nu tranen opkomen bij Liam . 'Niall James Horan neem jij tot je wettige echtgenoot Liam James Tomlinson en blijf je trouw aan hem tot de dood jullie scheid?', vraagt de priester.
'Ja ik wil'.
'Liam James Tomlinson neem jij tot je wettige echtgenoot Niall James Horan en blijf je trouw aan hem tot de dood jullie scheidt'?
'Ja ik wil'.
'Dan verklaar ik jullie nu tot man en man , je mag je bruidgom kussen'. Ik druk me lippen op die van Liam en op dat moment komt Zayn aan met vier ringen.
Ik pak de ring en schuif het om Liam zijn vinger en hij doet een ring om mijn vinger. Louis en Harry doen ook de ringen bij elkaar om. Meteen ren ik daarna naar me ouders en ze sluiten me meteen in hun armen. Ik heb ze echt gemist.
Vervolgens moeten we met z'n vieren op het balkon staan van het paleis en er staan duizenden mensen van het volk ons toe te juichen en we zwaaien naar ons toe. Na een uur gaan we naar de balzaal en ik ga dicht tegen Liam aan dansen.
We feesten tot twaalf uur 's nachts. Nu kunnen we op huwelijksreis gaan naar Aruba.
Einde!!!
(Nog niet helemaal het einde er komt nog een epiloog)
JE LEEST
De koninklijke broertjes
FanfictionLouis en Liam zijn de koninklijke broers. Omdat ze volwassen zijn moeten ze van hun ouders opzoek naar een prinses . Maar beide willen ze een prins. Niall Horan is de dienaar van de koninklijke familie. Hij heeft een oogje op prins Liam. Harry Sty...