Hoofdstuk 16

932 28 0
                                    

Pov Harry
Ik herken hem meteen, het is Louis. 'Louis!!', roep ik. Hij laat het boek vallen en kijkt om.
'Harry!!', roept hij en rent naar me toe. Ik sluit hem in me armen.

'Ik heb je gemist', zeg ik.
'Ik jouw ook', zegt hij.
'Lieve Prins Louis William Tomlinson wil jij mijn vriendje zijn?', vraag ik en hij beantwoord het met een zoen. 'Is dit een goed antwoord?', vraagt hij.'Perfect antwoord', zeg ik.

Pov Louis
Ik geef Harry nog een kus en ren dan naar Niall en Liam. 'Ik heb jullie zo erg gemist', en ik knuffel ze. 'Wij jouw ook', zeggen ze. En houden me goed vast. 'Wil je ons vertellen wat er is gebeurd?', vraagt Harry dan.

'Ja natuurlijk', zeg ik en ga op de grond zitten. 'Ik liep naar buiten en er stapte iemand uit en nam me mee.' Hij legde uit dat hij jouw dienaar was en van jouw vader me moest ontvoeren en me moest vermoorden.'Hij reed naar het bos en haalde me uit de auto.' Hij pakte een mes, maar kon het niet hij riep dat ik weg moest rennen', leg ik uit.

'Wat!!', roept Harry . 'Je bent toch niet boos op hem?', vraag ik.
'Niet op Zayn maar op me vader', zegt hij. 'Laten we de uitgang zoeken', zegt Niall en we knikken.

Ik sta op en pak Harry zijn hand.
Na uren lopen zijn we eindelijk uit de grot. Me voeten beginnen pijn te doen en zak op de grond.
'Shit Shadow staat er niet meer anders had je daar op gemogen', zegt Harry. 'Ja logisch je had shadow ook niet vastgemaakt', zegt Liam.

Niall vist zijn mobieltje uit zijn broekzak. 'Helemaal vergeten', mompelt hij er achter aan en geeft het aan Harry. 'Wie moet ik bellen?', vraagt hij. ' Die Zayn'. Hij knikt en belt hem.

Nadat Harry hem gebeld heeft en na lang wachten is hij er. 'Stap in', zegt hij . Harry gaat op de bijrijdersstoel zitten. Niall, Liam en ik gaan achterin zitten. 'Het spijt me echt', zegt Zayn. 'Het geeft niet ik ben allang blij dat je me niet echt ging vermoorden', zeg ik. Zayn rijdt meteen naar het paleis, waar hij, Harry en zijn familie wonen.

Het einde is inzicht.
Er komen nog 2 normale hoofdstukken , Epiloog en het dankwoord. Dus in totaal zitten er 20 hoofdstukken in het boek.

De koninklijke broertjes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu