Andrija P. O. V
Video sam je kako stoji na školskom ulazu. Sva prelepa u nekoj haljinici i slatkim cipelama,kao i uvek. Njene okeansko plave oči susrele su moje. Izgledala je kao prava princeza. Ali muški ponos je jači od ovog osećaja uputio sam joj hladnokrvni pogled dok ju je Luka dozivao. Ne znam ni sam od kad osećam nešto ovako prema njoj. Danima i noćima razmišljam samo o njoj. Čak ni ove kurve ne mogu da mi pomognu,mislim da mi je ova Anđela već petnesta ove nedelje ,ali svaki put kad je poljubim ja zamišljam da su njene usne Anine ,da je njen struk Anin,da su njene ruke Anine,ali onda pogledam u oči i ne vidim te tužne okeansko plave oči koje iako su skoro uvek pune suza imaju neki poseban sjaj. Ona dolazi i sve što je bliže moje srce sve jače skače,osećam kao da će da mi izleti iz grudi. Naravno moj muški ponos opet nije dozvolio dacse to vidi već sam hladno rekao:
"Oooo princezice,čuo sam da vam je danas rođendan. Pa šta će mamica i tatica da vam kupe ove godine? Možda privatni avion,a da ,izvinite,zaboravio sam,vi ga već imate."
Ona je samo spustila glavu. Ne,ne,ne molim te,nemoj mi pokazati te tvoje tužne oči. Svaki put kad vidim suze u njenim očima srce mi se slama.
Odjednom je Luka počeo da se dere."Daj Andrija,šta ti je,zar moraš da joj upropastiš dan. Bolje ćuti poštp ne znaš ništa o njoj."
Šta hoće koji kurac sad ovaj Luka,šta ima on da brani moju princezu. Ma i to me zabole ko da će njoj da se svidi bitanga kao što sam ja i ona nikad neće biti MOJA princeza. Mogu je barem da snanjam njene meke usne i topao dodir dok ppred mene stoje bezvredne kurve.
Čekaj,pa on joj daje poklon i još hoće da joj stavi( misli se na lanče). E sad je preterao,niko ne dira moju princezu. Istrgao sam mu lanac iz ruke i stavio joj. Moje ruke su dotakle njenu nežnu kožu , ona se trgla i polako okrenula glavu. Naši pogledi su se susreli i tih deset sekundi našeg gledanja bilo je kao da se celi svet zaustavio. To je to,nisam više mogao izdržati morao sam da je još jednom dotaknem. Polako sam se približio i spustio sam svoje usne na njen vrat. Osetio sam njenu toplinu i kako počinje da drhti.
"Čemu si se nadala?Buketu crvenih ruža,bombonjeri i parfemu da te na mene podseti? Ja takve darove ne nosim jer oni samo jeftinu ljubav čine. Ja ti poklanjam sebe za rođendan."- rekao sam tih,a u meni sve bukta jer sam uspeo bar malo da joj nagovestim kako se osećam.
Onda sam se udaljio i nasmešio,a ona je samo zapanjeno stajala.
Luka joj je dao ogrlicu,ali moj poklon će da pamti dok je živa.
Video sam Ivana kako dolazi i odmah sam otišao ne bih da joj pravim probleme. Taj Ivan je inače veliki kreten. Ima Anu ,a viđa se sa još pedeset devojaka.
Posle petnest minuta vratio sam se kod Luke."Koji je kreten ovaj Ivan,ima Anu,a pored nje šeta još njih pedeset."
"Ma kreten,Ana će biti slomljena ako sazna,zamisli čak joj je i rođendan zaboravio, a ni ti nisi bolji ljubiš svaku drugu dok sanjariš o njoj. Što joj već jednom ne kaže kako se osećaš."
" E brate,muški ponos je to."- odgovorio sam sa smeškom
Tada sam zano da uzalud mi sve jer ponos ruši mi sne.