Ana P. O. V
Izašla sam sa časa jer mi nije bilo dobro,a prizor koji sam videla me je skamenio u mestu.Videla sam Ivana kako se ljubi sa onom Andrijinom fufom Anđelom. Suze su počele da mi liju niz lice sve brže i brže.Kada se okrenuo i video da ga gledam brzo je dotrčao do mene.
"Nije to što misliš,ova kurva me je napala,molim te saslušaj me!"
Nisam htela da ga slušam i odmah sam izletela u dvorište. Tu su stajali Luka i Andrija. Luka je odmah dotrčao i sa tužnim pogledom rekao:
"Saznala si."
Ja sva začuđena,podižem glavu i videh njegove zelene oči koje su bile na ivici suza.
Pa on je sve vreme znao da me Ivan vara i ništa nije rekao. To me je još više povredilo. Počela sam da trčim. Čula sam kako neko trči za mnom a kad sam se okrenula videla sam Andriju. Ubrzo me je sustigao,povuko me je za rukubi ja sam utonula u njegov zagrljaj. Osećala sam njegove snažne ruke na svojim leđima i njegov topao dah na svom vratu. Tako zagrljeni smo pali na zemlju. Ja sam sve jače plakala,jednostavno nisam mogla da se zaustavim jer Ivan je ipak bio moja velika ljubav i moj oslonac u životu,a sad ga više nema. Posle smrti mojih roditelja samo Stefan i on su mi ostali,a sad sam izgubila i njega. Moja rana na srcu se opet otvorila posle toliko godina, i to sve zbog Andrijine fufe. On ne shvata koliko ga ja trenutno mrzim. On je sad za mene grozan,toliko mi se gadi da ne mogu čak ni da ga pogledam ,gori je čak i od Ivana. A ne , više ne ide ovako,vreme ne krunisanja princeze i sada možete da se oprostite od slatke princeze i da pozdravite ledenu kraljicu."Hej,jel' si dobro?"
Girnula sam ga od sebe,ustala i obrisala suze.
"Dobro sam ,ne treba mi pomoć tamo neke bitange." - hladnokrvno sam rekla.
On me je začuđeno gledao dok sam brisala prašinu sa sebe.
"I da Andrija,tvoja princeza je nestala sad možeš da pozdraviš kraljicu."- rekla sam sa zlim osmehom na usnama.
A ne, mogli su da se igraju sa mnom do sad ,ali njihova igračka je upravo postala igrač.
Ana i Andrija