Šesta glava

155 15 0
                                    

Andrija P. O. V

Video sam je kako uplakana istrčava iz škole i odjednom srce počinje da me boli,a mržnja i bes prema Ivanu postaju sve gori. Luka trči ka njoj i nešto pričaju. Sada ona još jače plače,šta li joj je ovaj kreten Luka rekao. Počinje da trči i ja krećem za njom,za jednu princezu baš brzo trči.
Sustižem je i hvatam za ruku,kada sam je pogledao u oči video sam veliki bol i patnju,nisam više mogao da izdržim. Povukao sam je ka sebi i čvrsto zagrlio,ona je krenula još jače da plače. Tužno sam je pogledao jedva suzdržavši suze.

"Hej,jel' si dobro?"

Gurnula me je tako jako da nisam znao šta se dešava. Odjednom je ustala i obrisala suze,u njenom pogledu videlo se da nešto nije uredu.

"Dobro sam,ne treba mi pomoć neke bitange."- rekla je.

Oči su joj bile pune besa i mržnje i sve to je bilo upućeno meni,mogao sam to da osetim.

"I da Andrija,tvoja slatka princeza je nestala,sad možeš da pozdraviš kraljicu."- rekla je sa hladnim osmehom na usnama.

Pred svojim očima sam video kako se menja. Kako moja mala slatka princeza postaje ledena kraljica i ja tu ništa nisam mogao da učinim.

Ana P. O. V

Ušla sam u kuću i presvukla se. Zavalila sam se u neko ćebe i gledala TV. Odjednom sam čula kako neko trči i na vratima ugledala Stefana i Tijanu kako stoje zadihani. Pali su mi u zagrljaj i toliko jako me zagrlili da sam jedva disala.

"Hej,vas dvoje,hoćete da me ugušite ili šta?- upitala sam ih sa blagim osmehom na usnama.

Njih dvoje su me samo začuđeno pogledali.

"Ana,sa li sibdobro?"- upitali su me

"Da,zašto ne bi bila?"- rekla sam

"Oooo ne,Ana ne možeš opet to da mi  uradiš,ne može opet to da se desi,ne može,ne može,ne može!"- Stefan je ponavljao

Već mi se izgubio osmeh i sad sam ih samo tupo posmatrala,a Tijana je začuđeno gledala Stefana i rekla:

"Ovo se već dešavalo?"

"Da,ti nisi bila tu za vreme smrti njenih roditelja. To vreme je totalno bila zaledila svoja osećanja da sam je jedva vratio nazad. To samo radi kad je stvarno povređena."- Stefan je u besu rekao

Tada me je Tijana znatiželjno upitala:

"Kako možeš hodati uspravne glave nakon svega što ti se dogodilo. Prvo smrt tvojih roditelja a sad ovo?"

"Bez obzira šta mi se desi,ja sam borac a ne žrtva."- odgovorila sam dok smo se Stefan i ja smejali.

Bitanga I Princeza Where stories live. Discover now