Sedma glava

169 12 4
                                    

Andrija P. O. V

Prošli su dani,Anu nisam video u školi. I tada su se naši pogledi sreli dok se smejala sa Stefanom. I idallje je prelepa i idalje su njene okeansko plave oči najlepše iako su sada pune mržnje i besa prema meni.

"Povređena je"- odjednom je rekao Luka

"Kako znaš?"- znatiželjno sam upitao.
Iako sam dobro znao osećanja svoje princeze,ova osećanja su mi bila strana.

"Previše se smeje brate"- odgovorio je.

Prošla je pored mene sva savršena,nisam mogao da skinem pogled sa nje. Prišla je Luki i zagrlila ga. Toliko sam bio ljubomoran na njega da sam mogao da ga ubijem na mestu. Moje misli je prekinuo njen hladan osmeh i pogled koji bi zaledio svako osećanje u meni. Posle opet nije dolazila,neki su mi čak i rekli kako je započela kućno učenje.

••••••••••••••••••••••••

Ana P. O. V

Prošle su nedelje od kad sam videla Andriju ,iako ga mrzim ne mogu da ga izbacim iz glave i one njegove sivo-plave oči pune tuge i bola. Moje misli je prekinuo Stefan sav zadihan,oteklih očiju punih suza. Iskočila sam zabrinuto iz fotelje i začuđeno ga gledala.

"Stefi,šta se desilo?"- upitala sam tiho.

"Ona nas je prevarila Ana,orevarila nas jee!"- rekavši to pao mi je u zagrljaj i počeo da plače.

"Ko nas je prevario Stefane?"- upitala sam uplašeno,iako znam odgovor koji ne želim da čujem.

"Tijana,Ana,Tijana. Ona nas je prevarila,ona!"

Počeo je još jače da plače. Na jednom su mi suze počele slivati niz lice. Više nisam mogla da izdržim,zašto moja porodica polako nestaje? Zašto?

"Šta je uradila?"- upitala sam jedva izustivši.
On je samo počeo da vrti glavom
levo-desno.

"Stefi molim te,reci mi"- uplašeno sam rekla

"Ana ona nas je prevarila sa Ivanom"

Kao da me je nešto probolo kroz srce. Jače sam ga zagrlila. Suze su mi išle sve više i više. Stefan je počeo tiho da jeca,a bes u meni je huktao.

"Stefane,idem ja"- rekla sam besno

"Gde ćeš?"

"Da razrešim stare račune"

Ustala sam,obrisala suze i istrčala iz kuće.

Bitanga I Princeza Where stories live. Discover now