1- Tanıdık yüzEn sevdiğim şeylerden biridir...
Akşam güneşini batarken izlemek, rüzgarın yüzümü okşaması..
İnsanın bir anlığına bütün acılarını alıp götürüyor, o bir kaç saniye huzurdu işte benim için...
Sonrası karanlık..Geceyi severim ben aslında ama bu karanlık farklıydı, ürkütücüydü, etrafımda tanımadığım sesler dolanıyordu ve ben uzaklaşıyordum...
"Abi nereye götürücez biz bunu"
"Ne bilim oğlum"
"Lan biz bu kızı niye kaçırıyoruz ki zaten"
Ağzımı bağladıkları için, hiç bir şey söyleyemiyordum, sadece bişeyler mırıldanıyordum, daha doğrusu bişeyler mırıldanmaya çalışıyordum, sonuç olarak hiç bi işe yaramıyordu..
"Neyse Adem bey'in verdiği adrese götürelim, o daha iyi bilir"
Ben hala bişeyler mırıldanmaya çalışırken adamlardan birinin telefonu çaldı
"Buyur abi"
"..."
"Evet aldık kızı"
"..."
"Tamam abi götürüyoruz şimdi"
"..."
"Tamam abi"
2 saat önce:
Kahvaltı dan sonra ikizlerle gezmeye gidecektik, ama tabi ikizlerin en arıza olanı Demir herzamanki gibi buna karşı çıkmıştı ve bunun üzerine ben yalnız çıkmaya karar vermiştim, saatlerce dolaştım, sonunda okadar çok yorulmuştum ki sahil kenarına oturup biraz dinlenmek istemiştim, sonra canım ikiz Doruk mesaj atmış ve yanıma geleceğini söylemişti bende tamam diyip onu oturup beklemeye karar vermiştim, başıma geleceklerden habersiz, huzur içinde denizin sesini dinleyerek gözlerimi kapatmıştım..
--------
Hiç bir şey anlamasamda başıma pek iyi şeylerin gelmeyeceğini sezebiliyordum, Doruğun beni orada görmediğinde paniğe kapıldığını hissedebiliyorum ve beni aramaya çıktığına eminim, saatlerce haber vermeden ortadan kaybolmayacağımı bilir çünkü, buyüzden benim bi' şekilde ona ulaşmam gerekiyordu, hiç tanımadığım insanlarla hiç bilmediğim bir yerdeydim ve bu gittikçe daha da ürktücü bi hal alıyordu. Gözlerimi açmışlardı, ama ağzım hala kapalıydı. Hava kararmıştı ve yanımda sadece ayakta duran siyahlar içinde dev bir adam vardı.
Yanıma eğilip "Aç mısın" diye sordu
Başımı evet anlamında salladım ve bişeyler almaya çıktı...
Bir kaç dakika sonra 40 yıl düşünsem bile aklımın ucundan dahi geçmeyecek bişey oldu ve ben öylece baka kaldım..bi yerlerden tanıdığıma emin olduğum bu yüze..Instagram: siyahpapatyalar7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal
Romance"16 Mart 2016" Döndün. O sensin biliyorum Hissediyorum. Hissettim. Sendin o. Bakışlarını hatırladım. Gülüşünü hatırladım. Gamzelerini hatırladım. Yanımdaydın, ama sanki kilometrelerce uzaktaydın. Çok soğuk baktın veya öyle bakmak için elinden geleni...