Sabah 06.00 geçiyordu.Ah Tanrım.Bu saatte neden kalkılır ki?Tabi benim gibi şanssızsanız kalkarsınız.
Merhaba Ben Dilay Köseoğlu.17 yaşındayım.Lise 1 öğrencisiyim.Tabi bu şimdi size tuhaf gelecek ama.Geç yazılmamın nedenlerini şimdi çekiyorum.İki kardeşiz.En büyüğü benim.Babam İstanbul'da bir şirketle ortak.Annem Hemşire.Orta okulda uyumamın bedelini şimdi ödüyordum.Keşke teog zamanı çalışsaydım.Şimdi 240 puanla 199 puanı olan bir okula gitmezdim.Hemde dağın başına.
Gözlerimi devirerek telefonumda çalan alarmı kapattım.Sürünerek lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltiya gectim.Annem sofrayi kurmuş beni bekliyordu.Yanagından öpüp sofradaki yerimi aldım.Ve kahvaltımı etmeye başlamıstım.Sofrada bir sessizlik vardi.Dayanamayıp anneme;
-Anne bu okuldan memnun kalacağım değil mi?
+Evet kızım dağda olan bir kòyun Anadolu Lisesi
-Peki
Yemegi yedikten sonra odama geçip hazirlandim.
Biraz ineksi durmak istedim..O yuzden bu tur kombin sectim.Saclarimin aralarini saç tebeşiri ile boyadim.Asagiya indim annemin yanagina büyük bir buse kondurdum.Annem beni iyi şanslar dileyip evden gönderdi.Otobüsle mi gitsem yoksa araba veya motorlami diye düşündüm.Ve otobüsle gitmeye karar verdim.Iki dolmus yapmam gerekiyordu.Bunun içinde ilk halk otobüsüne bindim 15 dakika sonra otobüslerin toplandigi yere geldim.Ve okulumun oldugu bolgede olan 7.10 arabasina bindim.Rahatsızdım.Acaba sevebilecek miydim?Gözlerimi kapadım.Haylaz'ın ''Hayallerimiz Ertelendi Yarina" adlı şarkisini actim.Derin uyku cekecegime inaniyordum ki bi güluş sesi geldi.Döndüm arkami ve bi baktim 4 tane lise ogrencisi güluyordu kendi aralarinda.Üstlerinde ki formaya baktigimda ayni okulda oldugumuzu anladim.Ama icimde bir suphe vardi.Sanki benimle ilgili konuşup gülüyorlar gibime geliyordu.Aman saçmaliyorumdur diye düşündüm.Ve etrafi izlemeye koyuldum.15 dakika geçti aradan ve yanima türbanli esmer bir kiz oturdu.Oda benim gittigim okula gidiyordu herhalde.Oturur oturmaz telefona kitlendi direk.Bende onu sıkıcı bulup arkadaki gençlerin konuşmalarina kulak oldum.
-Kanka Özden Anadolu Lisesine gelenler çıldıriyor ama biz daha cıldirmadik
-Oglum biz farkliyiz ama onlar gerizekali
Korkmus muydum? Hayir.Bi okul bi insani nasil deli yapabilirdi ki? Bence uyduruyorlardi veya sacmaliyorlardi.Gozumu pencereye cevirdigimde kavsaktaydik ve biz saga donecektik.Evet özdenlere gelmis bulunmaktayiz dedim.Az etrafi inceledimde.Annemin dedigi dogruymus herhalde.Dagin basinda bir yer burasi.Tanrım..Ve evet otobus saga döndü..20 dakika sonra özdenlere geldik.Ve bu sürec icinde otobüse degısık insanlar binip durdu.Saşirmismiydim? Tabiki de hayir.Otobusten asagiya inicektim ki tam, otobuscu okula birakayim hadi dedi.Ve okulun onune surdu.Asagiya indim.Okula bi göz attim ve okuĺ göt kadat bir yerdi.Oha diyorum yani.Etrafa baktim.Ve tum herkez bana bakip fısıldasiyorlardi.Okulda kesin dedikodum cok yapilacak Inaniyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
ChickLit*** -Hey Ne Yaptığını Sanıyorsun Sen Gerizekalı! -Sana Diyorum. -Duymuyor Musun Ben Ya Sen? -İndir Beni Çabuk -Şerefsiz +Bende Seni Seviyorum Prenses Bende Seni *** Okula 3 Sene Geç Giden Kız Liseye Adım Atar.Tam Herşey Güzel Olacak Derken Kuzeninin...