BIEP BIEP BIEP
Ik word wakker door de wekker. Fijn weer een nieuwe werk dag. Ik loop mijn kamer uit en ga naar Roan mijn zoontje. 'Roan kom opstaan kleine man.' 'Mama.' 'Ja kom maar.' Hij gaat recht staan in zijn bedje en ik til hem eruit. Roan is 2 jaar oud en heeft zijn vader nog nooit gezien. Dat komt omdat zijn vader Luke Hemmings het contract verbrook toen hij hoorde dat hij vader zou worden. Hij liet me stikken terwijl ik net 4 maanden zwanger was. Ik moest kiezen tussen hem of het kind. Ik koos toen voor het kind Roan dus. Ik ga mijn kind niet laten weghalen. Ik ben geen moordenaar. Luke werd boos en wilde niks meer van me horen. Maar als ik naar Roan kijk zie ik trekjes die Luke ook heeft. Luke is wereldberoemd en toen ookal hij zou geen tijd hebben voor een kind. Hij is verhuist naar de andere kant van Sydney en heeft ook nooit wat tegen zijn bondgenoten gezegt. Roan moest en zou een geheim blijven. Teminsten dat wilde Luke. Ik ben een bekende visagist en moest vandaag naar kantoor gaan voor een nieuwe opdracht. Daar heb ik zin in want dat is al weer een tijd geleden. Mijn ouders hebben me laten stikken toen ik ze vertelde over de zwangerschap. De enigste die blij waren waren de ouders van Luke. Maar die verbrak het contract dus ook die met zijn ouders. Roan groeit dus al 2 jaar op met alleen zijn moeder. Ik kom weer in de werkelijkheid en pak wat kleding voor Roan. 'Kom kleine man dan kleed ik je om.' Roan komt moe naar me toe lopen en wacht tot ik klaar ben met zijn kleding. 'Wat wil je eten?' 'Chocopasta.' Typic dat wilt die altijd. Ik til hem op en loop met hem op mijn armen naar onder. Daar zet ik hem neer op zijn stoel en maak zijn eten. 'Kijk eens kleine man. Mama gaat zich even omkleden oké.' Hij knikt en ik zet nog snel de tv voor hem aan. Dora is net begonnen en dat kijkt hij echt altijd. Ik loop snel naar boven en kleed me om. Als dat gedaan is loop ik naar de keuken en maak mezelf ook wat. Als snel is het tijd om te gaan. 'Roan kom je jas en schoentjes aan doen.' Hij rent de gang in en doet zijn jas al aan. Met zijn schoenen moet ik helpen wat best logies is. Ik pak de buggy en Roan kruipt er al in. Ik lach en loop naar mijn werk. Roan mag altijd mee van mijn baas omdat ik hem nergens anders kan laten.Na 20 minuten lopen komen we eindelijk aan bij het bureau. 'Hoi Katie. Mark wacht al op je.' 'Dank je Saar.' 'Geen probleem.' Ik haal Roan uit de kinderwagen en zet het zoals altijd achter de balie en loop met Roan naar de lift. 'Mama mag ik op de knop drukken?' 'Tuurlijk kleine man.' Ik til hem op omdat hij nog te klein is om bij de knopjes te komen. Hij duwt op de 3 en we gaan omhoog. Op de 3de verdieping aangekomen lopen we door naar het kantoor van mijn baas Mark. Ik klop en hoor al snel een binnen. 'A Katie en Roan goed dat jullie er zijn. Ga zitten ik heb nieuws.' Ik ga zitten en pak Roan op mijn schoot. 'Vertel Mark.' 'Katie je hebt een nieuwe opdracht en daarvoor moet je 1 jaar op tour met hun.' Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. 'Het is een wereldtour dus je komt in bijna elk land.' Roan begint ook in zijn handjes te klappen. 'Maar Mark met wie dan?' Nu lijkt hij wat gespannen. Laat het niet hun zijn. '5 seconds of summer.' BOEM! Ik kijk hem geschrokken aan. 'Zeg plz dat het een grapje is.' Hij schud zijn hoofd. 'Jullie vertrekken morgen al naar het eerste land. Jullie koffers zijn al ingepakt en de taxi staat buiten te wachten op jullie. ' Hij staat op en Roan en ik schudden hem de hand. 'Tot over 1 jaar.' Ik knik en pak Roan bij zijn hand. We lopen weer naar onder en zien de chauffeur al staan in de hal. 'Hebben jullie nog wat bij jullie?' 'Ja de kinderwagen van Roan.' Hij knikt en pakt de kinderwagen en doet hem in de taxi. 'Laten we gaan.' Ik til Roan op en zet hem in zijn kinderstoel. Ik ga naast hem zitten. Laat de reis beginnen.
Hè allemaal dit was hoofdstuk 1. Laat weten wat jullie er van vonden.
JE LEEST
He is you're daddy (5sos)
FanfictionKatie is 21 jaar en heeft een zoon van 2 jaar oud, Roan. De vader van Roan weet niet eens dat hij een zoon heeft. Luke Hemmings. Katie probeert haar zoon te beschermen tegen zijn vader en zijn vrienden. Maar dat gaat niet lang goed. Katie werkt als...