7.Katie

43 4 0
                                    

Ik waarschuw alvast er komt smut in voor. Ik laat wel weten vanaf wanneer. Veel leesplezier.

Ik word wakker door dat er iemand op het bed springt. Ik doe mijn ogen open en zie een lachende Luke. Ik kijk meer op het bed en zie een springende Roan. 'Mama wakker!' Hij laat zich vallen. 'Ja ik ben wakker.' 'Goedemorgen beauty.' Ik krijg een kus op mijn voorhoofd en een knuffel van Luke. 'Goedemorgen Lucky.' We staan op en lopen de kamer uit. 'Katie we moeten nog voor een huis kijken.' 'Oké we kunnen nu snel kijken.' Luke stemt in en we zitten al snel achter de computer. 'Omg dat huis lijkt me perfect.' Luke knikt er op en knikt goedkeurend. 'Oké ik bel de makelaar voor een afspraak.' Hij staat op en loopt weg. Ik kijk nog naar meer foto's van het huis. 'Geregeld we kunnen morgen om 2 uur gaan kijken. En Roan kan mee.' 'Jeey.' Hij glimlachten en trekt me in een knuffel. Hij zoent me maar trekt al snel terug. 'Kom dan gaan we wat eten.' 'Ja ik heb honger.' We lopen naar onder waar Roan rustig tv zit te kijken. 'Roan wil je een broodje met chocopasta?' 'Jaaaa. ' Ik lach en loop naar de keuken. 'Chocopasta?' 'Jip.' 'Wat wil jij?' 'Doe ook maar.' Hij grinnikt. 'Ga maar naar de woonkamer ik maak het wel.' Ik knik en geef hem een kus. Als ik met Roan tv zit te kijken gaat de bel. Luke komt binnen en geeft de borden aan mij. 'Dat zullen vast de boys zijn.' Ik knik en geef Roan zijn bordje. Hij gaat naast me zitten en eet rustig zijn eten op. 'Hè boys. Kom binnen. Waar is Liam?' 'Die komt nog.' Hoor ik een onbekende stam zeggen. 'Oké.' 'Zijn je vriendin en zoon er ook?' 'Ja. Kom.' De deur gaat open en Luke komt binnen met 3 andere jongens. Dan herken ik ze. 'Katie?' 'Hè hazza, donut en knuffel beer. ' Roan kijkt opzij het horen van die namen.' Knuffel.' Hij rent op Louis af en knuffelt zijn been. Louis grinnikt. 'Hoe kennen jullie elkaar?' 'Ik moest een keer hun visagist zijn voor een tour. Dat was een leuk half jaar.' De jongens knikken instemmend. 'En Roan is jullie ook niet vergeten. Terwijl hij toen 1 was.' Louis heeft Roan ondertussen opgepakt. 'Roan kom jij eerst je broodje eten.' Hij kijkt me zielig aan. 'Oké.' Ik pak zijn broodje en geef het aan hem. 'Zo ook goed.' Hij knikt en eet zijn broodje op. Luke geeft me een knuffel van achter en een kus op mijn haar. 'Als ik eerlijk ben heb ik jullie wel gemist. Ik heb nog nooit zo veel lol in mijn werk gehad als toen.' 'Je hebt gewoon altijd lol met ons.' Niall trekt een gek gezicht waardoor ik moet lachen. 'Waar is daddy direction?' 'Die komt nog.' Ik knik. Liam en ik hadden de beste klik met elkaar. Roan had de best klik met Louis.

Als we al even rustig op de bank zitten gaat de bel. Waarschijnlijk Liam. Ik sta op en doe de deur open. Maar inplaats van Liam staan Ashton, Calum en Michael voor de deur. Ik trek mijn wenkbrauw op maar laat ze binnen. 'Katie?' Hoor ik als ik de deur net dicht wil doen. 'Liam.' Ik doe de deur verder open en geef hem een knuffel. 'Wat doe jij hier kaat?' Mijn bijnaam. 'Ik woon hier.' 'Hier woont Luke toch?' 'Ook.' Hij knikt en loopt naar binnen. 'Luister boys hij moest gewoon van Roan en Katie afblijven!' 'Maar.' 'Nee niks te maaren. Weg!' Liam en ik lopen naar binnen en zien hoe Luke uitflipt tegen de jongens. 'Luke.' Hij kijkt me aan en dan weer naar de jongens. Ik zoek de kamer rond naar Roan. Hij zit half in Louis. 'Luke doe rustig je maakt Roan bang.' Hij kijkt naar Roan en loopt op hem af. 'Sorry kleine man. Maar papa wilt dat jij en mama veilig zijn.' Roan strekt zijn armpjes naar hem en Luke tilt hem op. Ashton, Calum en Michael lopen met hun hoofden omlaag naar buiten. Ze kijken nog om en ik kijk ze aan. Ik loop achter ze aan. 'Wat zijn jullie nummers ik probeer hem wel omtepraten.' Ze knikken en geven hun nummers.

'Nou jongens en meid het was een leuke dag maar wij gaan weer.' Ik sta op. 'Jammer maar oké dan.' We geven ze allemaal een knuffel. 'En o ja als Roan een grote broer word laat het ons weten.' Ze lachen om wat Harry zei en lopen dan naar buiten. 'Doen we. We bellen snel.' Ik grinnik om de reactie van Luke en knuffel hem. We zwaaien naar de jongens en ik doe de deur dicht. 'Zo die zijn nog net zo druk als een jaar geleden.' Luke lacht en zet Roan neer maar tilt hem al snel weer op als Roan bijna omvalt. 'Volgens mij is iemand moe. Ik breng hem wel naar bed.' Ik knik en geef Roan nog een kus en knuffel en dan b pakt Luke hem weer over. Hij loopt naar boven en ik loop naar de woonkamer. Ik hoef maar even te wachten en dan komt Luke de kamer al weer in. 'Hij slaapt.' 'Mooi.'

*smut allert*

Luke laat zich naast me op de bank vallen en trekt me op schoot. Hij begint mijn nek te kussen waardoor ik moet grinniken. Dan komt hij op mijn gevoelige plek waardoor ik kreun. Hij grijst tegen mijn nek aan en druk er een zuigzoen waardoor ik harder kreun. 'Luke.' 'Yes baby?' Ik draai me om zodat ik in zijn gezicht kijk en zoen hem. Hij zoent terug en de zoen word steeds ruwer. Hij trekt terug en tilt me op. Hij loopt de trap en legt me op bed. Hij doet de deur dicht en komt boven me hangen. 'Zo babe.' Ik kijk hem aan en zoen hem weer. Hij gaat met zijn handen onder mijn shirt en ik de mijne onder zijn shirt. In een snelle beweging heeft hij mijn shirt uit en duuwt me op bed. Ik trek zijn shirt uit en ga met mijn handen over zijn sixpack. Hij is nog net zo hot als eerst. 'Dank babe.' Ik kijk hem aan. 'Dat zei ik hardop hè.' 'Jip.' Hij lacht en duuwt zijn lippen weer op die van mij. Al snel voel ik zijn handen op mijn broek. Hij probeert de knoop los te krijgen maar het lukt niet. Ik grinnik en maak hem zelf los. 'Ik wilde dat doen.' 'Het lukte toch niet.' Hij kijkt me aan en doet dan mijn broek uit. Ik grinnik en ook zijn broek is al snel uit. Hij komt weer op me liggen en ik voel dat hij nogal opgewonden is. Hij zoent me weer en ondertussen doet hij mijn bh uit. Hij masseert mijn borsten en geeft er kleine kusjes op. Ik voel hem steeds harder worden. Ik kreun en begin aan zijn bokser te trekken. Ik grijnst naast me. 'Zeker babe?' 'Ja.' Zijn grijns word groter en trekt mijn onderbroek uit. Hij kijkt me aan en zijn ogen glijden over mijn lichaam. Ik trek zijn bokser ook uit en zijn vriend staat meteen recht. 'Heel zeker?' 'Ja heel zeker.' Hij pakt een condoom uit het nachtkastje en doet hem om. Hij komt weer boven me hangen en begint me te zoenen. Ik voel zijn vriend tegen me aanduwen en al snel voel ik hem in me. 'Luke.' Kreun ik. Hij gaat rustig. Ik bijt op mijn lip. 'Go faster.' Hij doet wat ik zeg en we kreunen bijde van genot. We zoenen en Luke gaat steeds sneller. 'O Katie shit.' Ik voel dat ik bijna kom. 'Luke ik ga komen.' 'Ik ook babe.' Hij gaat sneller en we komen tegelijk. Onze kreunen vullen de kamer en Luke gaat uit me. Hij doet zijn condoom af en gooit hem weg. 'Dat was geweldig.' Ik stem in en hij komt naast me liggen.

*smut over*

Hij geeft me nog een kus en we vallen al snel in slaap. Morgen naar het huis kijken.

Dat was het hoofdstuk. Als ik eerlijk ben was het best gênant om het smut gedeelte te schrijven. 😶 Laat weten wat jullie van het hoofdstuk vonden en tot hoofdstuk 8.

He is you're daddy (5sos) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu