bölüm 4

13 3 0
                                    

"Hayır bilmiyorum" diye karşı çıktım.Kız ise beni hiç takmadan elini temizledi ve birşeyler aramaya başladı.Kızın dikkatini çekmek için tekrar ettim."Hiç bir şey bilmiyorum".Elimi kafama götürdüm sinirlendiğim için başım ağrımıştı.Kan elime bulaştı.Dokunana kadar başımda birşey olduğunu fark etmemiştim.Nasıl olmuştu?Kız elinde pamuk ve ilaçla yanıma geldi."Haydi oturda yaranı temizleyelim".Dediğini yaptım.Koltuğa oturdum.Kız yerdeki su şişesini alıp pamuğu ıslattı ve kafamı temizlemeye başladı."Sanırım kafanı bir yere çarpmışsın.Bu da sende geçici hafıza kayba yaratmış"."Nesin sen doktor falan mı?"Kız hafiften gülümsedi."Merak etme yakında her şeyi hatırlarsın"."Adın ne? "Kız elindeki pamuğu bırakıp yeni bir pammuk aldı."Scarlet".Elindeki pamuğu kafama bastırdı.İlk önce sıvının buz gibi soğukluğunu ardından acıyı hissettim."Aaa!hey".Scarlet pamuğu sürmeye devam etti."Sakin ol tamam geçti".Daha sonra eline temiz bir pamuk alıp kafama bastırdı ve yara bandıyla yapıştırdı."Geçmiş olsun".Ayağa kalkıp kanlı pamukları bir poşete koydu."Teşekkürler".Gülümsedi."Senin ismin nedir bayan unutkan"diye sordu."İsmim Eshter doktor hanımefendi".Gidip sandalyelerden birini çekip oturdu."Memnun oldum".Kafamı salldım" bende".başıma birden şiddetli bir ağrı saplandı.Sanki biri kafama bıçak batırıyordu.Gözkpaklarım ağırlaşmaya başlamıştı.Gözüm kararıyordu.Scarlet in ismimi söylediğini ve yanıma  yaklştığını hissettim.Bilincimi kaybetip derin bir uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuzluğun SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin