Şimdi aklıma geldide chanbaekskid benden Gold King gibi bir texting istemiştin bence bu tamda istediğin gibi olacak ❤bundan sonraki bölümler Texting olacak konuyu biraz tuhaf anlaşılsın diye ilk iki böyle oldu. Üzgünüm :(
******
Chanyeol sönen kamp ateşine alt dudağı titreyerek bakarken dün gece kurtardığı çocuğu hayal ediyordu.
Kalbi birden hızlanmış hıçkırıklarla ağlarken bir daha görmeyeceğini düşünüyordu ki duyduğu tuhaf sesle hemen ayaklanıp etrafa bakınmıştı.
Ayaklarını boyuna rağmen küçük, mızmız çocuklar gibi sürüyerek sesin kaynağına gittiğinde bir süre yerde ekrandaki resime bakmıştı.
Asık yüzü gün ışığına inat ışık saçan bir hal aldığında mavi alevle parıldayan kanatları heyecandan çıkmıştı hızlı bir şekilde çırpınıyorlardı.
Ekrandaki yazıyı harf harf okumaya çalışırken "Baekhyun "diye hepsini birleştirip bağırdığında ağaçtaki kuşlar yuvalarından uçmuşlardı.
Bunu umursamayıp yerde ki resim olan parlak şeyi kaldırınca eli ekrana değmiş ve ses yükselmişti.
"Hyung telefonu açtılarrr! "
"Dur bir dakika hırlama sesi geliyor.
Hyung telefonun kurtların elinde.
Telefonu yiyecekler. "Gerizekalı, gerizekalı konuşma
tüm gün beyinimizi kemirdin
Yok anka kuşu yok
Uçurumdan düştüm diye. ""Ama hyung düştüm. "
"Neyse "
Chanyeol sesin aniden kesilmesiyle kaşlarını çatarak telefona baktı.
İnsanlar buraya hep geldiğinde ellerinde görmüştü. Ama hiç ihtiyaç duymadığı için kullanmamıştı.Nasıl tekrar açacağını bilmediği için müptelası olduğu meyveli yoğurt aldığı marketteki kızın yardım edeceğini düşünerek oraya ilerledi.
....
Küçük kız bu devirde telefon kullanmasını bilmeyen uzun çocuğun sorduklarına şaşırsa da bunu eğlenceli bulmuş telefonla yapabileceği her şeyi anlatmış. Harfleri tek tek sıralamamıştı. Bu Chanyeol gibi doğa üstü bir varlık için sindirmesi kolay bir durumdu. Kalplerinde kötülük barındırmayıp saf olsalarda zeki varlıklardı.
Ve nihayet ormandaki ağaç evine döndüğünde kızın ona verdiği kablo ve almasını söylediği güç aletiyle bakıştıktan sonra ayaklarını evden sarkıtarak yıldızlara kısa bir gülümseme verip kurtardığı çocuğun resmine basarak sarı kutucuğu tıklamıştı.
Moneyho: Nehrin hayat bulduğu
güzel çocuk.
Anka kuşu benim...İki saattir resim ve gif atmaya çalışıyorum. Atmıyorum be atmıyorum. Rahatla watty rahatla 😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Forest Guard/ChanBaek Texting
ContoOrmanda kamp yapan gençlerden arda kalan bir telefon bulan Mavi Orman Bekçisinin masum aşk serüvenine hazır mısınız?