Baekhyun odasından aşağıya inerken kalbi ağzında atıyordu. Chanyeolu tekrar kaybetmek istemiyordu. Onu seviyordu. Onu sevmeme gibi bir seçeneği yoktu.
O kusursuz, saftı.Baekhyunun olamayacak kadar temizdi ama Baekhyun onunla konuşmaya başladığından beri kalbini ona kaptırmıştı ve şimdi onun ilk aşkı olduğunu öğrenmesi onu daha çok bağlıyordu.
Kapıyı açtığında Chanyeolun ilk basamakta oturmuş elindeki telefona baktığını görürken havayı soluyamaz duruma gelmişti.
"C-Chanyeol? "Demesiyle uzun olan usulca basamaktan kalkıp ona döndü."Baekhyun"diyerek elindeki telefonu ona uzattığında Baekhyun hızla basamakları inerek ondan bir üstteki basmakta durdu.
"İstemiyorum Chanyeol. Tamam görüşümeyelim ama konuşalım. Bir daha sensiz kalmak istemiyorum. "
"Başka yol yok Baekhyun. Varsa da ben bilmiyorum. Bir daha yok olmak istemiyorum.Senin kokunu bir daha soluyamamaktan korkuyorum. Sadece kalbinin attığını hissetmekle yetinebilirim. Söz sana acı çektirmeyeceğim. Beni düşünmeyeceksin bile. Yoluna devam edecek belki evleneceksin. Çocukların olacak. "Diye hızlı ki konuşurken Baekhyun elini tutarak onu susturmuştu.
"N-Ne saçmalıyorsun. Bunları yalnızca seninle yapmak istiyorum. "
"Benimle yaparsan birlikte olduğumuzun sabahında bu dünyada bir başına kalacaksın. "
"Yalan söylemeyi bırak. Beni bırakmazsın."Diye Baekhyun dolu gözlerle bir basamak üste çıkığında Chanyeol onu durdurmuş ve dudaklarını birleştirmiş.
Usulca akıttığı yaşlar değdiği yeri yakıp Baekhyunun dudaklarına karışırken geriye doğru sarılan her anı yerini boşluğa bırakmaya başlamıştı.Bunlar Chanyeol zihnine unutmamak üzere kazınırken Baekhyunun zihninde bir rüya olarak bile kalmayacaktı.
.....
Baekhyun sert rüzgarı yüzünde hissedince gözlerini hızla açmış ve gördüğü boşlukla kaşlarını çatmıştı. Elindeki ağırlığa gözlerini indirdiğinde Suhonun telefonun neden onda olduğu anlamasa da vücudunu saran ürperti ve yanaklarında kaybolan sıcaklıkla kendini hızlı adımlarla eve atmıştı.
Bugünün tüm bölümlerini erkenden attım.
Birikmiş dizilerim var onları izlemeliyim ve bir kaç küçük işim daha var. O yüzden yarına kadar kendinize iyi bakın. Ciddiyim belki yarınki bölüm final olur. Sizi seviyore byeee~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Forest Guard/ChanBaek Texting
القصة القصيرةOrmanda kamp yapan gençlerden arda kalan bir telefon bulan Mavi Orman Bekçisinin masum aşk serüvenine hazır mısınız?