BlueWing: Tanrım geldin mi?
Ormanda mısın?
Ateş kokuyor kamp alanı
gerçekten gelmiş olmalısın.BlueWing: Nehir...
Nehrin kıyısına geliyorum.
Aslında beni görünce
Vereceğin
Tepki konusunda
Endişeliyim
Güzel Baekhyun.
Ya beni sevmez ve
Telefonu elimden alıp gidersen.
Bir daha benimle konuşmazsan.
Böyle şeyler yapmazsın değil mi?Chanyeol hızlı adımlarla ilerlerken kuş formuna geçmeyi düşünmüştü. Ama Baekhyun onu o halde görür ve kaçarsa diye korkarak heyecandan çıkmaya çalışan kanatlarının kontrolünü sağlarken nehrin saf sesi kulaklarına dolmuştu.
Adımlarını biraz daha hızlandırmış nehrin görüşüne girmesiyle duraklamıştı.
"Baekhyun aslında daha güzel bir şekilde söylemek isterdim ama seni yalnız yakalayamadığım için hep erteledim. Ama şimdi buradasın, baş başayız. Senden hoşlanıyorum Baek. Ve seninde benden hoşlandığını duydum."Baekhyundan uzun çocuk konuştukça Baekhyun. Tırnaklarını kazıyordu.
Chanyeol bunun 'utanmak' dedikleri duygu olduğunu gayet iyi biliyordu. Baekhyunun kalbindeki damarlara karışan tüyü yüzünden onu tüm duygularını kendi bedeninde yaşıyordu.
Ve Baekhyun'nun kalbi o kadar hızlı atıyordu ki bu Chanyeolun nefessiz kalmasına neden oluyordu."Deneyelim mi birlikte olmayı? "diye çocuk biraz eğilip tekrar sorduğunda Baekhyun yanaklarının alev aldığına emindi. Üniversiteye başladığından beri karşısındaki çocuktan hoşlanıyordu ve üç yıl boyunca sürekli onu izlemişti. Şimdi ise karşısında ona aşkını itiraf ediyor olması onu deli gibi heyecanlandırsa da içinde eksik birşeyler vardı.Sanki olması gereken bu değil gibiydi. Uzun çocuk Baekhyunun sessizliği evet olarak algılayıp dudaklarını birleştirdiğinde Chanyeol kalbine saplanan acıyla inleyip kanatlarını gökyüzüne açmıştı.
Karanlık orman kanatlarındaki alevlerle aydınlanırken Baekhyun karşındaki alevlerle sarılı ihtişamla dudaklarındaki yumuşaklığı unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Forest Guard/ChanBaek Texting
Historia CortaOrmanda kamp yapan gençlerden arda kalan bir telefon bulan Mavi Orman Bekçisinin masum aşk serüvenine hazır mısınız?