Eight-rahsia terbongkar

1.4K 158 15
                                    

By psychopika 😋

Author pov

"Hiks.. Kau gila Jimin! Kau gila!" rintih Taeyeon yang sedang menangis di dalam bilik air. Jimin  ketawa sinis sambil memakai kembali pakaiannya.

"Aku memang gila,gilakan duit,gilakan darah." kata Jimin seraya dengan gelak sinisnya.

"Apa salah orang yang kau bunuh itu! Huh?!" Taeyeon separa mahu menjerit akibat marah akan Jimin.

Di bertambah marah apabila teringat kejadian hitam itu.

"Salah sebab dia orang bahagia. Dia orang tak patut bahagia. Hanya aku sahaja patut bahagia."

"Psycho!!"

Jimin melangkah ke bilik air. Tombol pintu dipulas. Tapi ia terkunci.

"Sayang,buat Apa di dalam tu? Sayang merajuk sebab oppa ambil 'kepunyaan' sayang ye? Haha. Sayang patut gembira kerana orang yang dapat merasakan itu adalah oppa." kata Jimin seraya ketawa sinis.

Jimin tersenyum apabila teringat Apa yang dibuat tadi. Menyentuh . Membelai. Mencium. Meninggalkan love bite. Semuanya kenikmatan yang dia rasa.

Tiba-tiba wajah Minha muncul di dalam fikiran dia.

Bahu dia sedikit terjungkit akibat terkejut.

'kenapa wajah dia muncul? Tak boleh jadi ni!'

"Woi. Aku keluar kejap. Kau duduk diam-diam dalam ni. Asal aku tahu kau lari,aku dapat tangkap kau,teruk aku kerjakan."

"Blah lah gila!"

Jimin tertawa seraya melangkah keluar dari bilik itu. Dia tidak lupa untuk mengunci pintu bilik itu.

Takut Taeyeon lari pula.

Lari dari tingkap? Jangan risau,awal ii dia sudah kunci tingkap itu.

Dia perlu jumpa Seokjin untuk membincangkan rancangan hari itu. Balik dari jumpa jin, dia akan pastikan riwayat Taeyeon tamat di dalam tangannya.

____
Readers Pov

"Min.. Tolong belikan omma sayur keladi bunting dengan rumpai laut boleh?"

Aku yang sedang menyiapkan kerja rumah di ruang tamu menoleh ke arah dapur.

"Baik." aku akur arahan omma.

"Duit dalam laci dekat dengan rak Tv itu."

Aku mengangguk lalu mengambil sejumlah wang sebanyak. (author hentan sahaja ni) 67580 won.

Selasai ambil wang,aku menuju ke rak kasut, kasut converse hitam itu dipakai. Tidak lupa Cap dan hoodie dipakai.

Aku melangkah menuju ke kedai sayur. Cermin mata bulat itu dibetulkan. Jangan hairan,aku memang pakai cermin mata sama seperti Author 😂

Sampai sahaja di kedai sayur itu,aku menyapa lembut ahjusshi yang sedang menyusun kotak sayur.

"Annyeong Ahjussih." dia berpaling dan pandang aku mendatar.

Aku mengerut dahi. Dah kenapa?

"Emm ada tak keladi bunting dan rumpai laut?"

[H]Psycho +p.jmWhere stories live. Discover now