One - Seksa

2.1K 198 53
                                    

By ynnlblacky

+++

Seohyun sedar dari pengsannya. Kepalanya berasa sakit. Cecair hangat mengalir di dahi dia turun ke pipi. Semestinya itu darah. Dia cuba untuk mengesat darah itu tapi tak boleh kerana tangannya digari di setiap hujung katil.

Baru dia sedar yang dia telah diculik dan berada di sebuah bilik yang asing baginya. Teringat terus dia akan kejadian hitam yang menimpa dirinya.

"Park..Jimin. " rintihnya.

Ya, dia benci Park Jimin.

Kreak!

"Eo? Noona dah bangun? " soal seseorang dari pintu. Dia menoleh.

Jimin.

"Apa kau buat ni Jimin? Kau dah gila ke? " nada marahnya dikawal. Jimin senyum senget sambil menutup pintu.

"Noona, kenapa garang sangat ni? Jimin tak buat apa pun lah. " jawabnya lembut. Seohyun mula terasa matanya berkaca-kaca.

"Lepaskan aku, Jimin. Kau dah gila. "

Jimin menatap Seohyun dengan pandangan tajam. Seohyun terus terkedu.

"Aniya. Jimin takkan lepaskan noona sebab noona milik Jimin sorang. "

Jimin mula menghampiri diri Seohyun dan duduk di birai katil. Rambut Seohyun disisir ke celah telinga. Airmata Seohyun mula mengalir.

"J-Jimin...noona takut. Lepaskan noona. " Seohyun mula berlembut. Jimin sengetkan kepalanya sedikit dan tersenyum kecil.

"Takpe, Jimin ada dengan noona. "

Jimin mula mengusap lembut pipi Seohyun.

"Noona lawa tau. Baik pulak tu. Mahal cincin yang Jimin belikan tu tapi senang-senang je noona tolak. Noona tak patut tolak Jimin. " kata Jimin dengan nada sayu.

"N-noona janji kalau Jimin lepaskan noona, n-n-noona akan terima Jimin. Nae? " jerat Seohyun. Muka Jimin tampak teruja.

"Jinjja?! Wahh gomawo noona. "

Seohyun menghembus nafas lega.

Kau dah terjerat, Jimin!

Jimin melepaskan kedua belah gari yang mengikat tangan Seohyun di hujung katil. Seohyun mula tersenyum lebar. Selepas ini dia hanya perlu lari dan melaporkan hal ini pada polis.

Belum sempat Seohyun mahu bangun dari pembaringan dia, Jimin terlebih dahulu menolak badannya ke katil dan menggenggam erat kedua belah tangan dia di katil. Seohyun terkedu. Jimin senyum sinis memandang Seohyun.

"Tapi Jimin tak bodoh noona. "

Dia naik ke atas badan Seohyun dan mula membuka tali pinggangnya. Seohyun menggigil ketakutan. Sungguh dia harap apa yang dia fikir ini adalah tak betul.

"J-Jimin, apa yang kau---"

"Shhh gwenchana noona. Jimin buat slow-slow okey? Harini kita enjoy dulu. Nae? "

[H]Psycho +p.jmWhere stories live. Discover now