Twenty One

1.7K 140 5
                                    

Hai guys!! 👋👋Sorry sebab lama tak update. Homework bertimbun. 😭Tolong tabah wahai hati.

Apapun, enjoy reading! 😉

------
By :Hopeful_Wifey

"Chagi...Bangunla. Oppa dah bawa makanan untuk chagi ni. Special tau. "Pipi Minha ditepuk perlahan. Perlahan Minha membuka mata.

"Ji... Jimin. "Minha mulai tertanya. Apa Jimin buat kat sini?

"Yes, chagi. It's me. "Dengan senyuman sinis terukir. Dulang makanan diletakkan di meja berdekatan. Ikatan kain pada mulut dibukanya perlahan.

"Ji..jimin?Kenapa saya kat sini?Tempat apa ni?"Bertalu talu soalan ditanya tapi Jimin hanya senyum kecil.

 "Oppa nak chagi makan dulu ye? Tadi, oppa masak sup bebola daging. "Minha mula rasa tak sedap hati memandang makanan itu. Dua bebola daging yang agak besar dan kelihatan urat kecil pada bebola tersebut. Menakutkan.

"Saya nak balik, Jimin. Jaebal lepaskan saya. "Jimin menggeleng.

"No. Oppa nak chagi makan sampai kenyang. Okay? "Minha menggeleng laju. Jimin mula hilang sabar.

"KALAU AKU KATA MAKAN, MAKAN LA!! JANGAN DEGIL SANGAT KALAU KAU TAKNAK MATI!! "Minha tersentak. Kali pertama dia memandang Jimin berkelakuan sebegitu rupa.

"Buka mulut. "Kata Jimin. Nada suaranya lembut seperti tadi. Nak tak nak, terpaksalah Minha membuka mulutnya.

"Sedap kan? "Kenyal. Perlahan-lahan, dia mengunyah. Rasa bebola tu amat pelik. Minha angguk, terpaksa.

"Tak sia sia oppa korek biji mata Jin hyung buat sup bebola. Sedap. "Kata Jimin yang turut menikmati biji mata kepunyaan Jin manakala Minha pula tergamam. Jin? Habistu, jeritan yang dia dengar tadi jeritan dari Jin?

"Jin? "Terketar-ketar tubuh Minha. Jimin angguk. Senyuman ceria tak lekang dari bibirnya.

"Yup, geram betul oppa dengan pondan tu. Baru potong jari je dah menjerit macam yeoja. Last2,oppa potong kepala dia! HAHAHAHA!! "Jimin ketawa kuat. Minha menggigil ketakutan. Tak sangka namja yang di depannya sekarang ini,

Psiko.

'Aku kena keluar dari sini. '

-------

"Dah siap pon. "Jungkook menghela nafas lega. Usus yang berterabur di lantai dikutip lalu dimasukkan ke dalam plastik hitam. Organ-organ yang lain semuanya disimpan ke dalam balang khas. Sumpah, dia terasa ingin muntah melihat semua tu.

"Well done, Jungkook. Tak sia sia Jin ajar kau semua ni.Untung besar la kau kalau jual nanti."tegur Suga yang memerhatikan Jungkook dari tadi. Dia tau Jungkook bukan boleh percaya sangat. Acah baik je budak tu.

"Hurm.Kalau macam tu, Kookie nak pergi dulu. "

"Not so fast, kid. Bersihkan tempat ni dulu. Mayat tu, pandai pandai la kau settle sendiri."kata Suga sebelum beredar bersama balang- balang tadi.

"And, 50% is yours. "Jungkook mengeluh. Sampai bila dia nak buat semua ini,

Dia pun tak pasti. Semuanya kerana duit.

Yang boleh membuat dirinya kaya.

-tbc-

Mianhae readers... Pendek sangat chapter ni. 😫😫

Idea kureng dan..

Hopie agak kurang mahir ngan story psiko niey. 😅Hope maafkan Hopie  🙏🙏

Your vote and comment please. Don't be silent readers.

From,
Hopie .
#YensSquad  ♥♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[H]Psycho +p.jmWhere stories live. Discover now