bukak media kat atas walaupun act tkde kena mengena uhuks (ㆁωㆁ*)
***
Pada suatu hari yang sejuk..
Burung-burung pun mula berkicauan mengikut harmoninya..
Katak-katak berbunyi memanggil hujan..
Malah, cuaca pun—
“HUARGHHHHHHHHH—!”
Hanna masih lagi terbongkang diatas katil, dia mula membuka matanya sikit, dan menarik semula selimut yang sudah jauh dari kakinya.
Namun tarikannya terhenti tatkala dia terpandang seorang lelaki yang sedang memandangnya sambil tersenyum .
“uWAHHHHH OMMMMAAAAAAA TOLONGGG ADA PEROGOL BERSIRI KAT SINI—”
“—hey hey ni saya lah—”
“—uh dia—DIAA BERCAKAP OMMAA TOLONGGGGGGG HIYAHHHHHHHH”
gedebush !
“aduh..sakit..hiyargh tolongg..”
“ya tuhannn kenapa nii Hanna, Jimin..”
“—oMMMAAA TENGOK NII ADA PEROGOL BERSIRI UHUK—sakitlah tenuk”
Hanna memandang wajah adiknya yang ‘bunguks’ sambil mengusap kepalanya. dahlah ketuk kepalanya guna senduk omma , sakit !
“perogol bersiri mana nii noona, tu kan suomi kesayangan noona yang terchentaaa” kata jungkook sambil mengunyah senduk omma—tak tak, sambil mengflipkan rambutnya.
“suami? since when—omMOOOOOO SUAMIIKU TERCHENTAAA IM SORREHHHHHHH COME TO MAMEHHH DARLING UHUKSSS IM SORRYY HANNA TAKNAK JADI ISTERI NUSYUZ OMGG COME HERE COME HERE—ahh apa nii ommmaa !”
Hanna mengusap kepalanya sekali lagi, melihat ommanya yang sedang memegang senduk tadi, Jungkook pula membuat muka gembira di belakang .
“bising la kamu ni pepagi, baru kahwin semalam dah lupa, semalam kahwin makan semut ke apa—”
“—help mehh”
“—ya tuhannn menantu aku, Jungkook angkat menantu pendek omma ni, check check kot kot dia patah kaki ke apa ke, omma nak sambung masak lauk pengantin ni”
Puan Jeon keluar dari bilik mereka, segera Jungkook dan Hanna mengangkat Jimin dan membaringkannya di atas katil .
#poorjemen2k16
#jementabohh
#hannakakyong( ・ิϖ・ิ)“hah noona, kook nak smbung dating ngan aweks kook, mohon urut chimbooty hyung ni, macam dah makin bengkak jee tengok, kk byeee”
Jungkook terus keluar dari bilik pengantin itu, meninggalkan Hanna yang bersalah dan Jimin yang tertonggek .
“Jimin-ah..”
YOU ARE READING
{✿} lips ➽ pjm
Romance"Kau kenapa jilat bibir depan aku ? Kau nak rogol aku eh ?" "Woii bibir aku keringlahh !" - mengisahkan seorang pelajar perempuan yang menjilat bibirnya yang kering di hadapan seorang pelajar lelaki. ; s/i from ; @bunktan- ♡ • cover by ; me;)🌼 Hig...