(six)

8.6K 730 482
                                    

"Ehem ehem.."

Serentak Jimin dan Hanna melepaskan ciuman dan terjatuh Hanna di atas katil,

"Kook tauu hujung minggu ni uoolls nak tunang tapi lek ahhh public kott, sabare hyung-noona sabareee"

"Woiii, apa niii. Ma-manada kiteorg buat apa apa tadi" Hanna menggeleng-gelengkan kepalanya dan membesarkan matanya kepada Jimin menyuruhnya ikut sama menipu .

"Aduhh kau nii Kook, kacau ahhh, lagi sikit jee tadi ADUHHHHH--"

Hanna memukul-mukul badan Jimin,

"Haaa PERVERT BUUNTAE GATAL EEEEEEE CEMANA LAH AKU BOLEH SUKA KAT KAU !!"

jeng jeng jeng

Hanna membesarkan matanya , Jimin memegang tangan Hanna , Jungkook menutup mulutnya .

Memasing tak percaya dengan apa yang keluar dari mulut Hanna ,

"No-noona.."

"Hanna.."

"APAAAA ? DAHLAHH KELUAR AHH MEMASING NYEBOK DALAM BILIK AKU ASAL DAH DAHH SYUH SYUHHHHHHH" Hanna terus menolak Jimin dan Jungkook dari biliknya dan terus mengunci pintu biliknya.

"Ju-jungkook, kau dengar tak apa yang dia ckap tadi..?"

"Dengar..."

"SO BETUL KANN DIA SUKA AKUU ! YEAYYY !! OMMMAAAAA JIMIN NAK KAHWINN SEKARANG JUGAKKKK !!" Jimin terus berlari ke ruang tamu meninggalkan Jungkook di hadapan bilik Hanna .

Lantas dia mengetuk pintu bilik Hanna, "noona, noona sukakan Ji—"

"TAKKKKKKK !!" kedengaran suara Hanna menjerit didalam biliknya .

***

sekolah/

Hanna termenung sambil menongkat dagunya . Tak sedar Mina menghampirinya ,

"Oii !" Mina menepuk meja Hanna membuatkan dia terkejut .

"Oii aku nak kahwin dengan Jimin !" Hanna memandang Mina yang sedang terkejut itu .

Cepat-cepat Mina duduk di sebelah Hanna, "wehhh gosip baru niiiii, kau nak kahwin dengan mamat yang kau kata dia kena 'rogol' ngan kau tuuu ? Omaiigad srsly ?"

Hanna memandang Mina dan mengeluh, "emmm.. Promise tauu tak bagitau sesiapa.." Hanna mengeluarkan pinky promisenya dan Mina juga membuat pinky promise .

"Ouh okay, so now ? So betul la yang tadi tu, kau nak kahwin dengan Jimin ?"

Hanna menganggukkan kepalanya .

"Kenapa tiba-tiba je nii ? Ke aku yang tak tau behind the story ni...?" Mina tersenyum sinis kepada Hanna. 

"Act.. Okay gini.. Emm.. Actually aku dengan Jimin tu dah—"

"—dah terlanjur aDUHHHH APA LAHHH"

"haa ckap lagi aku dah terlanjur , bukan lahh !"

Mina mengusap pehanya yang dipukul Hanna, "dah tu.. Cakap la cepat..."

"Actually kiteorg dah kiss banyak kali and masa tu kiteorg kantoi dengan adik aku, and he told my mom and semalam parents Jimin datang and terus buat pengunguman mengejut pasal yeahh pasal ni—"

{✿} lips ➽ pjm Where stories live. Discover now