1.

43 7 3
                                    

Ahoj, ze začátku bych se vám měla představit.
Jmenuji se Andy, je mi 16 let a do minulého týdne jsme žili společně s mými rodiči a bráchou v New Yorku. Důvod toho, že jsme se prestehovali z velkoměsta do takové díry jako je tato, je takový, že rodiče museli za prací, tak jsme se všeho vzdali a museli jet.
V New Yorku jsem měla svoji nejlepší Kamarádku Taylor, se kterou se možná už nikdy neuvidím...
Měla jsem tam i svého přítele Martina.. ted uz náš vztah bude jen na dálku. :(
No, at nemluvím o tomhle, popíšu vám sebe samu.
Jak říkám, jmenuji se Andy, je mi 16 let, Mám dlouhé blond vlasy, hubenou postavu, vážím 50 kg, a jsem vysoká 160 cm.
Nejspíš je to na tuto výšku málo kilogramů, ale mě to vyhovuje. ;)
Moji členové rodiny tvoří můj Otec, za mě by dal život, ale někdy je až moc přísný. Hlavně co se týče kluků a školy. Přeci jenom jsem furt panna a on se bojí, že už to tak dlouho nebude. Kdyby to bylo podle něho, panna jsem až do smrti.
Moje maminka je velice hodna žena, ale moc se soustředí na práci a skoro nemá čas na nás a svůj soukromí život.
Pak tu je můj bráška. Ach můj braška. Můj brácha je moje dvojče. Jmenuje se Will a je to nejlepší kluk na světě! Ano, asi nevěříte ze toto říkám, ale je to tak! ❤

TED UZ K PRVNÍMU DNU VE ŠKOLE!

Je půl 6 ráno, školu mám až o 9. Takže mám akorát čas se umýt, namalovat, vyzehlit si vlasy, vybrat si nějaké oblečení a společně s bráchou se vypravit do nové školy.
Je vážně super přejít na jinou školu uprostřed semestru, ale co nedělám.

"Andy, pohni!,, řval na mě brácha z auta kde čekal minimálně uz 5 minut.
"Už jdu.. Copak ty se tam tak těšíš?!,, optala jsem se ho s výbuchem smíchu.
"Víc jak ty Ne,, Vrátil mi to.
"Nojo uz jedeme,, řekla jsem a vyjeli jsme z domu.

Když jsme dojeli před školu každý na nas koukal, jako kdyby jsme přiletěli z marsu :D asi nezvyk tu vidět bohaté lidi.
Taky proč by nekoukali, když jsme si to před školu přijeli v červeném BMW. Museli puknout závistí.. samozřejmě to zle nemyslím...

Když jsme zaparkovali naše autíčko společně jsme se s Willem vydali k ředitelně. Po škole jsme potkali spoustu "ochotných" lidí, kteří byli až moc ochotní nám říci kde ta reditelna je.

Až najednou do nás vrazil nějakej frajer...

Ahoj, je tu můj úplně první příběh a taky úplně první část. :DD
Snad se líbí a na další se můžete těšit někdy v průběhu týdne . 🤗

Me and my broken heartKde žijí příběhy. Začni objevovat