Napsal: Mami, zůstanu u kamarádky přes noc. Mám tě ráda. Andy. 😘
Máma: Dobře zlaticko. Dej na sebe pozor. Máma....Když jsem se ujistila ze to opravdu psala máma byla jsem v klidu a mohla dále ležet.
Po dalších 2 hodinách spaní uz mi bylo ohodně lépe.
Když jsem se zbudila a chtěla jsem se podívat kde je Justin, najednou někdo otevřel dveře a s sebou nesl kolu, sýrový Popcorn (můj oblíbený) a notebook. Vybrali jsme film, pojídali popcorn a pili kolu.
Justin mi přehodil jeho ruku kolem mých ramen. Začala jsem se hrozně červenat a podívala jsem se na něj a on mi vrazil pusu.
Začali jsem se vášnivě libat, ale pak sem se od něj odtrhla. Úplně jsem zapomněla že mám v New Yorku přítele.. musím se s ním rozejít. Miluji totiž Justina.
Justinovi jsem samozřejmě nic neřekla. Dala jsem mu pusu na pusu a dále jsem se mazlili a koukali na film.Poté co film skončil, jsem si vsimla, ze Justin usnul. Dala jsem pryč notebook, misku od popcornu a sklenice.
Věděla jsem ze Justin spí, pritulila jsem se k němu hlavu k hlavě a dala mu pusu na tvář. Poté jsem se otočila a chtěla jsem usnout. Najednou mě Justin přisunul k sobě a chytl kolem pasu a oba jsme usli.
Ráno jsme museli do školy.
Ráno prijel brácha a přivezl mi všechny věci.
Kosmetiku, hygienu, kulmu na vlasy a věci které jsem chtěla.
Přivezl mi rostrhane džíny, crop top a pohodlné vansky.
Brácha si dole povídal s Justinem a furt se něčemu smáli. Trošku jsem se bála tam jít, jestli se náhodou nebaví o mě. Naštěstí to tak nebylo. 🤔Asi po 20ti minutách jsme odjeli od Justina.
Jela jsem s Justinem a brácha jel sám autem.
Když jsme dojeli ke škole, Justin vystoupil a otevřel mi dveře.
Najednou na mě všichni začali koukat, i nějake blondýny.
Pak jsem ale zahlédla toho kluka... který mi vyvolal ten infarkt....Ahoj, zase kratší, ale potřebovala jsem to rychle dodělat. :))
Snad sr líbí.